Osjećam se veličanstveno s diplomom u ruci! Spajanje s Učiteljskim
fakultetom u Zagrebu odličan je potez jer nam na diplomi piše
Sveučilište u Zagrebu, kao da smo tamo završili studij.
Sveučilišni grad
Problem je pronaći posao i podučavati predmet koji si završio. Ja sam
završila hrvatski jezik, a predajem matematiku i fiziku – kazala je
Željka Dugi, jedna od 56 diplomiranih učitelja koji su danas primili
diplome, kao prva generacija diplomanata nakon pripojenja Visoke
učiteljske Čakovec Učiteljskom fakultetu u Zagrebu.
Devedeset troje odgojitelja predškolske djece i diplomiranih učitelja
razredne nastave diplomiralo je u razdoblju od studenog 2007. i
studenog ove godine. Kristina Štefić, Sanja Trnski, Biljana Stanković,
Damir Kos, Dijana Marciuš, Kristina Štiks..., samo su neki od svršenih
studenata.
– Podjelom diploma prvim studentima nakon integracije u Učiteljski
fakultet, Čakovec je postao sveučilišni grad tijesno povezan sa
Zagrebom. Za godinu i pol dobit ćemo i prve magistre primarnog
obrazovanje prema Bolonjskom procesu – kazao je prof.dr. Ante Bežen,
koji je diplomantima čestitao uime dekana Učiteljskog fakulteta.
Istaknuo je i da je Učiteljskom fakultetu – središtu Čakovec u okviru
studija hrvatskog jezika uveden i poseban program kajkavskog narječja,
čime se Čakovec upisao u povijest hrvatskog jezika. Diplomantima je,
kako su kazali, najvažnije pronaći posao u struci, što nije nimalo lako
jer djece je u vrtićima i školama sve manje, a time je i manje vrtićkih
i razrednih odjeljenja. A svake godine upisuje se stotinjak novih
studenata! A što kažu studenti?
– Problem je što u Čakovcu uvijek posljednji doznajemo informacije iz
Zagreba. Nemamo kolokvije. U razgovoru s prijateljima koji studiraju na
drugim fakultetima vidimo da se Bolonjski proces kod nas ne provodi kao
drugdje i da smo u nekim stvarima zakinuti. Vrlo smo zadovoljni
kvalitetom predavanja – kaže studentica koja je željela ostati anonimna.
Prirodne znanosti
Studenti koji su upisali modul iz hrvatskog žale se da ih je previše,
pa bi trebalo upisivati više modula iz prirodnih znanosti, poput
matematike i fizike.