KADROVIRANJE

Brat Gorana Marića imenovan za člana Uprave Tehničkih servisa željezničkih vozila

Goran Marić
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
28.02.2017.
u 21:55

Radi se o tvrtki kćeri HŽ-ova putničkog prijevoza i o imenovanjima u upravu odlučuje direktor Putničkog prijevoza, a ministar državne imovine s tim nema nikakve formalne ni neformalne veze - tumači Mariću blizak suradnik

Za člana Uprave Tehničkih servisa željezničkih vozila, tvrtke kćeri HŽ Putnički prijevoz, prošli tjedan je imenovan Svetimir Marić, brat ministra državne imovine Gorana Marića. Svetimira Marića je na tu funkciju imenovao direktor HŽ PP-a Robert Ferdelja, koji predstavlja Skupštinu Tehničkih servisa.

Ferdelja je inače kadar još iz doba Vlade Zorana Milanovića i , kako doznajemo, u petak mu istječe mandat. Svetimir Marić je pak radio u sustavu HŽ-a sve do prošle godine, kada je razriješen s mjesta direktora još jedne tvrtke kćeri HŽ PP-a, tvrtke Tersus Eko koja se prije zvala Čišćenja i njega putničkih vagona.

Marić je bio direktor te tvrtke od 2005., a naši sugovornici iz HŽ-a kažu da se povukao s te pozicije nakon što je tvrtka zapela u probleme. Marić je, kažu upućeni, još neko vrijeme bio zaposlen u tvrtki i to na direktorskoj plaći sve dok nije proglašen viškom.

Iz tvrtke je otišao, kako tvrde naši sugovornici uz isplatu šest plaća i završio je na burzi nezaposlenih. Tvrtka Tehnički servisi željezničkih vozila inače preuzela je dio djelatnosti tvrtke Čišćenje i njega putničkih vozila dok se Tersus Eko bavi održavanjem nekretnina.

Svetomir Marić je od 1998. do 1999. bio ravnatelj Tehničke škole Zagreb, a od 1999. do 2000. bio je član uprave zagrebačkog poduzeća Čistoća. Po struci je diplomirani inženjer prometa. Tehnički servisi željezničkih vozila dobro posluju, u 2015. su ostvarili 172 milijuna kuna prihoda i dobit od 240 tisuća kuna.

U Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, u čijem je resoru HŽ PP, kažu da ministar Oleg Butković nije sudjelovao u imenovanju Marića na čelo Tehničkih servisa. Sam Marić očitovao se kako "nije upoznat s tim procesom" te kako mu brat radi u HŽ-ovu sustavu više od 35 godina.

Slučaj nije želio dodatno komentirati, ali u Mariću bliskom krugu ponavljaju kako ministar nije imao nikakvog utjecaja na to imenovanje te kako je za priču doznao od novinara. - Marić ni na koji način nije mogao utjecati na to imenovanje.

Radi se o tvrtki kćeri HŽ-ova putničkog prijevoza i o imenovanjima u upravu odlučuje direktor Putničkog prijevoza, a ministar državne imovine s tim nema nikakve formalne ni neformalne veze - tumači Mariću blizak suradnik.

Ne misli da bi Marićev brat trebao odstupiti s funkcije jer bi time, kaže, dokazao kako je u imenovanju bilo nečeg spornog, što, tvrdi, nije istina. Dodaje i kako bi situacija bila drugačija da se ministrov brat javio na funkciju o kojoj uz resornog ministra odlučuje i Marić, što ovdje nije bio slučaj.

>> Kako je Goran Marić postao najmoćniji ministar u Vladi

>> Goran Marić: Podravka nikome neće biti bankomat

Komentara 46

Avatar Becarina
Becarina
22:16 28.02.2017.

Kojeg li naslova a Imenovao ga SDPov kadar..

KO
kodamesepita
21:34 28.02.2017.

ako brat gosp. Marića radi 35 god. u tvrtci ... gdje je problem ?

AN
antidogmatik
23:05 28.02.2017.

Podravka, HŽ; što je sljedeće ???

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije