U Ministarstvu znanosti i obrazovanja održana je konferencija na temu priprema za sljedeću školsku godinu i osvrt na kurikularnu reformu.
Naime, na konferenciji je predstavljen hodogram aktivnosti u vezi s reformskim razredima – novi udžbenici, novi tableti za učenike, računala za nastavnike. Na konferenciji je sudjelovala ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak.
Idući tjedan bit će akcijski plan za online nastavu i za sljedeću školsku godinu, a nakon toga ide i javna rasprava o toj temi, rekla je ministrica Divjak na konferenciji za novinare, dodavši da su u tijeku edukacije kojima se učitelje usavršava za održavanje online nastave u sljedećoj godini, piše N1.
U rekapitulaciji protekle školske godine i početku kurikularne reforme, ministrica je rekla da se školski kurikulum nije mijenjao 25 godina, sve do ove školske godine.
Divjak je rekla i da su održane brojne i detaljne edukacije učitelja i profesora, kazavši da je u tom procesu sudjelovalo više od 45.000 sudionika te da je riječ o distribuiranom i kombiniranom sustavu.
– Tu je ovaj element digitalne transformacije pridonio tome da se uspješno nosimo s nastavom na daljinu. Što se tiče plana uvođenja, važno je znati da se bliži kraj školske godine u kojoj smo uveli nove kurikulume. Oni su ove godine u funkciji u prvim, petim i djelomično sedmim razredima, kao i u prvim razredima srednje škole – rekla je ministrica.
Divjak je govorila i o Školi na Trećem, istaknuvši da je to bio najveći pothvat koji su imali u Hrvatskoj, na kojem je radilo pedesetak učitelja i nastavnika.
– Oni završavaju ovaj tjedan, jer se obvezno gradivo iscrpljuje i nema potrebe da se i dalje održava Škola na Trećem. Svi učenici trebaju biti u školama, nema razloga da učenici budu kod kuće i mislim da su u međuvremenu i roditelji razriješili dilemu koju su imali, a svi učenici trebaju biti u školama – rekla je ministrica.
VIDEO: Ministrica Divjak u studiju Večernjeg lista
Kraj mandata ministrice Divjak mnogi prosvjetni djelatnici, roditelji, a i učenici dočekat će s velikim olakšanjem. Žalosno je da je sve ovo što se u prosvjeti događalo, osobito zadnjih mjeseci, bilo pod pokroviteljstvom stranke koja već godinama pleše na rubu političke egzistencije, a koja je u vladu ušla zahvaljujući premijerovim akrobacijama i izdajom političke volje svojih birača. Biti vrhunski stručnjak u nekom području ne znači nužno imati kompetencije za vođenje ministarstva. Ruku na srce, okolnosti su bile daleko od uobičajenih, ali ministrica u odlasku definitivno je kumovala kaosu koji je nastao u cijelom obrazovnom sustavu. Jedini, istina veliki plus joj je inzistiranje na provjerama kvalifikacija prosvjetnih djelatnika i na tome joj treba čestitati. Kraj mandata vjerojatno će i sama ministrica dočekati s olakšanjem. Za dovesti u red resor obrazovanja i kaos koji je zavladao trebat će nam netko u rangu nekadašnje ministrice Vokić, uz konsenzus svih relevantnih prosvjetnih struktura, za razliku od autokracije ministrice instalirane od političke stranke čiji je broj osvojenih glasova na izborima na razini statističke pogreške.