Reakcije iz kolone

Do internista jedino stajanjem u redu, ali samo od 20. u mjesecu

pregled
23.04.2010.
u 18:06

Radimo na taj način da ne dođe do zabuna jer pacijenti znaju da trebaju kod specijaliste na pregled, ali ne i na koju vrstu pregleda, kaže ravnateljica

Središnji šalter za prijavljivanje u Poliklinici Opće bolnice Vukovar svakog 20. u mjesecu mjesto je gdje se okuplja na desetine pacijenata koji (ne)strpljivo čekaju u redu kako bi se naručili na neki od internističkih pregleda.

Kad si na redu, daš broj

– To nije humano prema nama pacijentima! Svi smo ozbiljno bolesni, a prinuđeni smo dolaziti ovdje da se naručimo na preglede jer telefonske prijave ne primaju – kaže Julijana Valint, ističući da je dosad bila na 10 operacija, ali ni to ne uzimaju u obzir, već je prinuđena na čekanje. Lijekove, dodaje, mora piti u točno određeno vrijeme, a stajati u redu joj je jako naporno. Nezadovoljni su i drugi pacijenti koji su stajali u redu čekajući dolazak pred šalter. – Od 6 sati stojim tu i čekam da se prijavim za pregled. Ne pomaže mi ni liječnički nalaz na kojem je navedeno da na kontrolu moram za dva mjeseca. Sad kad sam došla na red samo sam ostavila broj kućnog telefona na koji će me nazvati u lipnju kako bi mi odredili točan termin pregleda što znači da neću smjeti napuštati kuću ili ću opet morati ovdje u red – ogorčena je jedna od pacijentica koja nije željela reći ime. Na nju se odmah nadovezao i Mirko Jakovljević.

– Mnogo bi bolje bilo da je preglede moguće zakazati telefonom. Bilo bi lakše i nama pacijentima, ali i liječnicima jer ne bi bilo gužvi – rekao je.

Može e-mailom i faksom

Ravnateljica bolnice Vesna Bosanac uzvraća da se pregledi zakazuju od 20. u mjesecu pa sve do kraja tekućeg mjeseca te da su gužve nepotrebne.

– Preglede je nemoguće zakazivati ranije jer tek oko 20. znamo točna dežurstva liječnika. Naručivanja neće biti kad nam se liječnici vrate sa specijalizacija – rekla je dr. Bosanac. Potvrdila nam je da je preglede nemoguće zakazati telefonom, ali da se to može faxom, e-mailom ili da netko drugi dođe s dokumentima na šalter. – Moramo raditi na taj način jer bi inače dolazilo do zabuna. Pacijenti znaju da trebaju internistu na pregled, ali ne i na koju vrstu pregleda pa taj problem na ovaj način rješavamo - zaključila je.

Ključne riječi

Komentara 3

DO
doktorica
19:59 23.04.2010.

A preporuka ministra Milinovića je da se naručuje telefonom

JI
jimbeam
23:39 23.04.2010.

Vukovar je grad otpisanih,žalosno,ali činjenica !

OI
oidipci2
08:54 24.04.2010.

Ne mogu vjerovati! Ovo izgleda kao ružan san. A isto se događa i u drugim gradovima (ja znam za Rijeku, Split i Zagreb). Ako već u Hrvatskoj nema nikog prosječno pametnog za organizirati nešto tako osnovno i jednostavno, pa neka gosp. Milinović uputi nekoga u bilo koju zdravstvenu ustanovu u bilo kojoj normalnoj zemlji sa zadatkom da tamo pita kako se to radi. Ne moraju niti putovati. Mislim da odgovor mogu naći i Google-om. ili na mjestu tipa \"How to...\".

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije