Krčki zaljev

Dogovoreno produbljivanje uvale Puntarska draga

puntarska draga
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
1/4
01.12.2014.
u 12:34

Predviđena je gradnja nove luke posebne namjene , s novih 700 vezova i svom potrebnom infrastrukturom jer se Punat želi pozicionirati kao centar nautičkog turizma Kvarnera

Puntarska draga, prostrana uvala Krčkog zaljeva koju "dijele" Općina Punat i Grad Krk osam je godina bila točka međusobnih sporenja vlasti dviju lokalnih zajednica , ali i vlasnika Marine Punat s njima. Upravo zato nedavni dogovor o projektu produbljivanja uvale u kojoj je najstarija marina na Jadranu sa 800 vezova, potvrđen i sporazumom o zajedničkom financiranju, sve strane drže iznimnim postignućem.

Zamjenik načelnika Općine Punat Goran Bonifačić priznaje da približavanje stajališta svih strana nije bila laka zadaća, no da je na kraju zajednički interes stavljen na prvo mjesto pa se kreće u projekt javno-privatnog partnerstva koji će svima biti na korist.

- Puntarska draga sada je pristupačna samo plovilima gaza do 2,5 metara, u nju se uplovljava prilaznim kanalom koji je na nekim mjestima širok tek 15- ak metara , a istodobno je zbog iznimne lokacije riječ o frekventnom području i , naročito ljeti, dolazi do zagušenja kanala velikim brojem plovila , povremeno i do nasukavanja i oštećivanja brodova. Jasno je da je proširivanje i produbljivanje plovnog puta prijeka potreba, i zbog sigurnosti plovidbe i s ekološkog aspekta – kaže Bonifačić.

Investicija u prvu fazu radova koji bi trebali početi u proljeće iduće godine je 4,7 milijuna kuna, a vrijednost cijelog projekta je oko 12 milijuna kuna. Za Marinu Punat koja se nedavno proširila upravo da bi uz njene gatove mogli pristajati veći brodovi projekt je poslovno isplativ pa će kao privatni partner u njega uložiti 1,7 milijuna kuna. Isto toliko uložit će i Općina Punat , dok će Grad Krk, kojemu pripada veći dio uvale, ali joj ne gravitira kao Punat , izdvojiti 650 tisuća kuna. Preostali dio potrebnog novca osigurali su Plovput i Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture. Novi će plovni put biti širine između 45 i 50 metara i dubok 4 metra pa će plovidba kanalom biti dvosmjerna, istovremeno će se omogućiti brža izmjena mase mora i obnavljanje flore i faune u plitkoj i zatvorenoj uvali , a cijeli je projekt , kaže G. Bonifačić, iznimno je važan za ostvarenje zacrtanih razvojnih planova za obalno područje Punta.

Predviđena je gradnja nove luke posebne namjene , s novih 700 vezova i svom potrebnom infrastrukturom jer se Punat želi pozicionirati kao centar nautičkog turizma Kvarnera.

>> Svečana primopredaja novog Jadrolinijinog trajekta "Krk"

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije