7,3 milijuna kn

Domoljubna koalicija od donatora dobila daleko više nego svi izborni sudionici zajedno

Karamarko
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
30.12.2015.
u 14:42

Koalicija Hrvatska raste dobila je skromnih 82.500 kuna, Most nezavisnih lista 338.000 kuna, HDSSB 850.000 kuna, Živi zid oko 7500 kuna

Čak 7,3 milijuna kuna donirale su tvrtke, građani i obrti, njih više od 1100, Domoljubnoj koaliciji za parlamentarnu kampanju, pokazuje javno objavljeno završno financijsko izvješće Koalicije.  Domoljubna koalicija od donatora je dobila daleko više nego svi izborni sudionici zajedno, iznosi koje su oni dobili sada se doimaju gotovo simbolični. Tako je koalicija Hrvatska raste dobila skromnih 82.500 kuna, Most nezavisnih lista 338.000 kuna, HDSSB 850.000 kuna, Živi zid oko 7500 kuna itd. 

Domoljubna je koalicija, kad se usporede prihodi (11,5 milijuna) i rashodi (15,5 milijuna), kampanju zaključila s minusom od četiri milijuna kuna. No, treba imati na umu da bi na ime naknade za izborne troškove trebala dobiti 10,6 milijuna kuna, što znači da će taj manjak nadoknaditi i ostati u "plusu". Pogledaju li se donatori, Koaliciji je najviše, maksimalnih 200.000 kuna uplatila tvrtka Oštrc iz Zagreba, te splitski Innecto – ukupno 190.000 kuna.  Više donatora dalo je po 100.000 kuna, među njima radnik iz Križevaca, Cestorad iz Vinkovaca, zagrebački Viadukt, Scorpion Nekretnine, Sanac. Poduži je i popis tvrtki koje su dale po 50.000 kuna, primjerice Baugradnja iz Gunje, Oštra Stina iz Zagreba, Hidrel iz Novog Čiča itd. 

Hrg i Reiner donirali po 30.000 kn

Široke ruke bili su i kandidati Domoljubne koalicije za zastupnike, po 30.000 kuna donirali su Branko Hrg, Darko Koren, Željko Reiner, Goran Jandroković donirao je 22.000, Domagoj Ivan Milošević 20.000, Ivan Anušić 23.000, Margareta Mađerić 15.000 kuna, Mario Župan, Luka Podrug  i Dražen Bošnjaković po 10.000 kuna itd. Domoljubna je koalicija dobila solidne popuste za medijsko oglašavanje pa je, umjesto 5,5 milijuna, platila 4,6 milijuna kuna. Mjereno u postotcima, najbolji popust (81 posto) dobila je od Telegram Media Grupe iz Zagreba, HRT joj je, kao i koaliciji Hrvatska raste, odobrila popust od 50 posto. Domoljubna koalicija natjecala se u svih 12 izbornih jedinica i na promidžbu je, od mogućih 18 milijuna potrošila 15,5 milijuna kuna. Najmanje troškove imala je u 12. (manjinskoj) i 11. ("dijaspora") izbornoj jedinici, 480.000 odnosno 680.000 kuna. 

Izborni sudionici na promidžbu su po jedinici mogli potrošiti najviše 1,5 milijuna kuna.  Danas u ponoć krajnji je rok za javnu objavu završnih financijskih izvještaja o financiranju izborne promidžbe. Do sada su to učinile gotovo sve stranke, koalicije i zastupnici nacionalnih manjina. 

>>Karamarko se sastaje sa Oreškovićem: 'Sam mora izabrati suradnike za gospodarstvo'

>>'Bivša vlada uskratila je pravo glasa nizu ljudi u dijaspori. Uveo bih elektronsko glasanje na izborima'

Komentara 62

UM
umnjak
15:46 30.12.2015.

Isplatilo se vidjeti leđa nekulturnoj balkanskoj bahatosti!

MI
miso
18:21 30.12.2015.

Najbolji je Živi zid. Za 90 000 glasova 7500 kuna. To je pobjednik ovih izbora.

JO
jozomali
16:35 30.12.2015.

stara je poslovica da narod ima što narod zaslužuje....pa eto izgleda da smo ovo zaslužili! Djed Božićnjak je vidio kakvi smo pa je reko: e nemože to tako, evo vam sad! Sretno

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije