'TA TVRTKA NIJE POUZDANA'

Došao na vrijeme, ali avion odletio bez njega: Morao platiti još gotovo 6000 kuna da bi stigao na posao

Ilustracija
Foto: Maurizio Maule/IPA/PIXSELL
1/3
15.09.2019.
u 08:49

"Mislim da je pouka priče da Ryanair nije dobar izbor za poslovne letove kada trebate putovanja na koja se možete oslonit", zaključuje razočarani putnik.

Uzalud je Mat Mccallum, biznismen iz Velike britanije, stigao u zračnu luku na vrijeme. Avion je ipak odletio s njegovim kolegama bez njega, a on je da bi nastavio poslovni put morao izdvojiti još 700 funti (gotovo 6000 kuna) i još je morao presjedati u jednoj državi.

Naime, ovaj 39-godišnjak bio je "sretnik" koji je posljednji od svojih kolega predao prtljagu i to je učinio točno u trenutku kada se urušio zrakoplovni sustav u cijeloj zemlji

Mccallum tvrdi da je zatim morao čekati sat i pol vremena u prostorijama službe za korisnike, a za to vrijeme njegovi suradnici su se ukrcali na let te poletili prije nego što je problem riješen.

"Ustao sam u 2 ujutro da bih stigao na aerodrom na vrijeme. Moja je bila zadnja od četiri torbe na traci za prtljagu. Samo sam čekao da se ispiše naljepnica i bum. Urušio se sustav na moju žalost i svih koji su bili iza mene", rekao je u razgovoru za Metro.co.uk.

"U službi za korisnike čekao sam više od 90 minuta da bi mi oni rekli da je kriv Ryanair, ali njihova je politika samo zamjena za let u istu zemlju. Sljedeći njihov let za Slovačku s jednim slobodnim sjedištem je bio sutra. Ne bi me smjestili u hotel, morao bih spavati u zračnoj luci ili sam platiti hotel, ali ja sam stvarno morao taj dan biti u Slovačkoj s ostatkom tima. Čekanje nije dolazilo u obzir", kazao je Mat.

Tu večer trebao je biti u Bratislavi kako bi uživo prenosio sportski događaj za RC Racing TV. Stoga mu je preostalo samo platiti 280 funti kako bi ga stavili na listu čekanja za let u Brno (Češka) koji je bio to poslijepodne, a zatim čekati ukrcavanje kako bi vidio ima li uopće slobodnih mjesta. Nasreću, mjesta je bilo, ali troškova je bilo još jer to nije bila njegova konačna destinacija.

Morao je  unajmiti i automobil kako bi se vozio do dva sata udaljene Bratislave iako je već platio iznajmljivanje automobila na svom konačnom odredištu.

"Problem je bio i što je moj povratni let iz Bratislave, pa nisam znao kako ću vratiti automobil u Brno. Sve će me koštati oko 700 funti, a mislim da je prvotni let bio 70 funti", kazao je dodajući da misli da je iz Londona na koji se prvotno trebao ukrcati trebao biti odgođen i pričekati ga.

- Nisam mogao vjerovati da je jednostavno otišao - kazao je u nevjerici.

Mac nije jedini kojemu je urušavanje sustava poremetilo planove. Mnoštvo frustriranih putnika izazvalo je pravi kaos u zračnoj luci.

Nikakve isprike od tvrtke Ryanair nije bilo pa će, kaže, razmisliti dvaput prije nego što se idući put pouzda u njih. "Mislim da je pouka priče da Ryanair nije dobar izbor za poslovne letove kada trebate putovanja na koja se možete osloniti", zaključuje Mac. 

Ključne riječi

Komentara 8

Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
09:28 15.09.2019.

Ako je trebao u Bratislavu, iz Londona je najbolje ići u Beč i uzeti vlak ili autobus za Bratislavu kad već nema izravno mjesto u avionu za Bratislavu. Beč je aerodrom s mnogo većim brojem polijetanja i slijetanja od aerodroma Brno i bliži je Bratislavi. Putnik je bio zbunjen a osoblje na aerodromu mu nije znalo pomoći i desilo se što se desilo. Niskobudžetne kompanije imaju posebne propise kako bi umanjile troškove i ne treba očekivati od njih ono što nije ugovoreno. Pad u kompjuterskom sustavu na aerodromu sigurno nije krivica kompanije, članak je u tome pretjeran. Dakle što je to aviokompanija krivo uradila osim što do nje nije stigla obavijest da je putnik na aerodromu zbog pada sustava? A i putnik je na "važan let" mogao doći koju minutu ranije jer tako smanjuje ukupni rizik od eventualnog kašnjenja na ukrcaj.

Avatar Dr Evil
Dr Evil
09:13 15.09.2019.

Ryanair je dobar za alternativce i rekreativce

SM
Smola
19:04 15.09.2019.

Sva sreća da je imao kune pa da plati za novu kartu. Nisam ni znao da se u Britaniji karte plaćaju u kunama.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije