- Čitateljska publika printanih izdanja novina zahtjevna je publika kojoj treba ponuditi nešto više od gole informacije. Treba joj ponuditi priču, analizu. A kolumnisti su dodatna vrijednost jer mi u novinama moramo otvoriti prostor za različita mišljenja, upravo mi moramo učiti društvo kako se demokratski raspravlja. Večernji list ima 70% pretplatnika i po tome smo lider. Upravo je u pretplati budućnost tiskanih medija jer ona označava sigurnost. Što se tiče prenošenja tekstova iz printa na drugim portalima, moram reći da sam ljubomoran na glazbenike koji su zaštitili svoja autorska prava. Da Večernji i Jutarnji nestanu na sedam dana pitam se o čemu bi već 5. dan izvještavali portali, ali i televizije - kazao je to glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić na panelu "Crno na bijelo" gdje se raspravljalo o tome hoće li printana izdanja novina izumrijeti ili opstati.
O tome da je jedan od uvjeta opstanka i to da se printano izdanje i portal ujedine u jednu zajedničku priču, te da je čitateljska publika printa nešto starija, obrazovanija i financijski boljestojeća, složili su se i on i glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić koji je napomenuo kako mlađa publika print "pobere" usput preko portala, no kada se jednog dana zaposle i počnu zarađivati onda će se vjerojatno odlučiti i za printano izdanje jedne od dnevnih novina. Ratko Femić iz Kurira reče da su printani mediji lako otpisani, a vidimo da sad u Americi upravo print doživljava neku novu renesansu. Upitan zašto se u Kuriru u naslovima nalaze riječi poput "nakaza, budala, krmče...", Femić se pozvao na Donalda Trumpa rekavši da ljudi očito vole kada se stvari naziva pravim imenom, što je bilo i objašnjenje zašto su neki dan imali naslov "Jebo vas rat". A Senka Kurt iz Dnevnog avaza istaknula je iznimnu čitanost Avaza, ne samo u BiH, već i u dijaspori izrazivši nadu da će na isti način uspjeti odgojiti i mlađu publiku.
- Čini mi se da najviše novinarske strasti ima u printu - zaključila je S. Kurt.
>> ''Veliki brat' postoji, ali nas nitko ne prisiljava na njega. Stvaramo ga sami, statusima'
Koji mediji u pretplati u vrijeme interneta ?!?! Sve se nadje na netu. Nekada smo isli sa novinama na wc, a danas idemo sa tabletima (istina, ima reklama koje ne smetaju). Fulao si druze vas ceo fudbal.