WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Dražen Klarić: Budućnost tiskanih medija je u pretplati jer ona označava sigurnost

Ratko Femić, Goran Ogurlić, Drazen Klarić, Senka Kurt i Mislav Bago
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/12
23.09.2016.
u 20:44

Ratko Femić iz Kurira reče da su printani mediji lako otpisani, a vidimo da sad u Americi upravo print doživljava neku novu renesansu

- Čitateljska publika printanih izdanja novina zahtjevna je publika kojoj treba ponuditi nešto više od gole informacije. Treba joj ponuditi priču, analizu. A kolumnisti su dodatna vrijednost jer mi u novinama moramo otvoriti prostor za različita mišljenja, upravo mi moramo učiti društvo kako se demokratski raspravlja. Večernji list ima 70% pretplatnika i po tome smo lider. Upravo je u pretplati budućnost tiskanih medija jer ona označava sigurnost. Što se tiče prenošenja tekstova iz printa na drugim portalima, moram reći da sam ljubomoran na glazbenike koji su zaštitili svoja autorska prava. Da Večernji i Jutarnji nestanu na sedam dana pitam se o čemu bi već 5. dan izvještavali portali, ali i televizije - kazao je to glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić na panelu "Crno na bijelo" gdje se raspravljalo o tome hoće li printana izdanja novina izumrijeti ili opstati.

O tome da je jedan od uvjeta opstanka i to da se printano izdanje i portal ujedine u jednu zajedničku priču, te da je čitateljska publika printa nešto starija, obrazovanija i financijski boljestojeća, složili su se i on i glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić koji je napomenuo kako mlađa publika print "pobere" usput preko portala, no kada se jednog dana zaposle i počnu zarađivati onda će se vjerojatno odlučiti i za printano izdanje jedne od dnevnih novina. Ratko Femić iz Kurira reče da su printani mediji lako otpisani, a vidimo da sad u Americi upravo print doživljava neku novu renesansu. Upitan zašto se u Kuriru u naslovima nalaze riječi poput "nakaza, budala, krmče...", Femić se pozvao na Donalda Trumpa rekavši da ljudi očito vole kada se stvari naziva pravim imenom, što je bilo i objašnjenje zašto su neki dan imali naslov "Jebo vas rat". A Senka Kurt iz Dnevnog avaza istaknula je iznimnu čitanost Avaza, ne samo u BiH, već i u dijaspori izrazivši nadu da će na isti način uspjeti odgojiti i mlađu publiku.

- Čini mi se da najviše novinarske strasti ima u printu - zaključila je S. Kurt.

>> ''Veliki brat' postoji, ali nas nitko ne prisiljava na njega. Stvaramo ga sami, statusima'

Komentara 4

TH
than
01:16 24.09.2016.

Koji mediji u pretplati u vrijeme interneta ?!?! Sve se nadje na netu. Nekada smo isli sa novinama na wc, a danas idemo sa tabletima (istina, ima reklama koje ne smetaju). Fulao si druze vas ceo fudbal.

DU
Deleted user
05:28 24.09.2016.

Meni se čini da tiskani mediji i naša najveća tv kuća moraju proći restrukturiranje poput teleoperatera i slično.

KL
klasika
07:16 24.09.2016.

Jadničak nek se brine da foristi na VL online ne budu zakidani za pravo na izjašnjavanje protiv neprijatelja ove zemlje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije