Ono čega su se, nakon najava iz Ine, u sisačkom Dunavskom Lloydu pribojavali, ipak se nije dogodilo. Nakon što je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture umanjilo iznos lučke naknade, ostvaren je dogovor o riječnom prijevozu slavonske nafte do Rafinerije nafte Sisak u sljedećoj godini.
– Kako je dogovoreno, Lloyd će prevesti najmanje 100.000 tona nafte, a jedino u slučaju niskog vodostaja i prekida plovidbe Ina će angažirati cestovnog prijevoznika. Budući da je država suvlasnik i Ine i Dunavskog Lloyda, naše će ministarstvo nužnim radovima na plovnom putu nastojati osigurati plovnost Save od Ruščice do Siska, odnosno dubinu plovnog puta od dva metra, kako bi se ugovor ostvario. Za dvije-tri godine počet će planirani radovi na uređenju plovnog puta, kako bi Sava bila plovna cijele godine i dobila status međunarodnoga plovnog puta – rekao je ravnatelj Uprave za unutarnju plovidbu Janko Brnardić. Time rad sisačke tvrtke ne bi trebao doći u pitanje. Inače, ove je godine zbog povoljnog vodostaja svih 120.000 tona nafte od Ruščice do Crnca prevezeno riječnim putem.
država suvlasnik a pravi vlasnik je darko pavlak, dezerter iz sunje koji je kao sunjski seljak postao gradonačelnik siska i ukrao dunavski llojd i još dosta toga. naravno da je bio adezenjara i mali od kužine gubernatora siska i okoline đure brodarca.