Za razliku od Hrvatske, koja nameće obvezan tehnički pregled za osobna vozila svake godine, u Europi je tehnički pregled obvezan svake dvije godine.
Nejasno je zbog čega Hrvatska ne poštuje Direktivu 2009/40/EZ koja bi svakom vozaču uštedjela novac, a ukupno bi uštedjela milijune kuna na godišnjoj razini. Hrvatski propis nepovoljniji je za građane i zbog toga što tjera vozače novih vozila na tehnički pregled dvije godine nakon kupnje, a europski četiri godine nakon kupnje.
Kad se u pregovorima usklađivala s tom direktivom, RH se uskladila u svemu osim u ovom detalju koji nepotrebno uzima građanima novac iz džepa.
>>Videonadzor javnog prostora bez suglasnosti krši Direktivu o zaštiti osobnih podataka
>>Direktiva EU ograničila bankarske bonuse, ali Velika Britanija pokušava je srušiti na Sudu EU
novi auto starosti od 3 godine onda 2 i nakon 5 svake godine. osim u njemackojkod njih je svake druge godine za aute starije od 5 godina