Ako uspije plan francuskog proizvođača vojnih aviona Dassaulta, indijski vojni piloti, baš kao i hrvatski, čuvat će nebo svojih zemalja u Rafaleima. Naime, Dassault je u procesu kupnje zemljišta u blizini međunarodne zračne luke Jewar za postavljanje pogona za održavanje, popravak i remont (MRO) za indijske lovce Mirage 2000 i Rafale, kako je rečeno za lokalne medije.
Taj potez predstavlja mogući početak lokalne proizvodnje najnovije verzije Rafalea kako bi se ispunio dugoročni cilj Indijskih zračnih snaga o proizvodnji oko 100 dvomotornih višenamjenskih borbenih aviona tijekom sljedeća dva desetljeća. Unatoč političkim promjenama u Francuskoj, vlada francuskog predsjednika Emmanuela Macrona i Dassault Aviation obvezali su se da proizvodnja Rafalea u Indiji bude u okviru inicijative "Make in India" (Napravljeno u Indiji, o.a.). To uključuje i korištenje komponenti iz lokalnih izvora kako bi se zadovoljila potražnja indijskih zračnih snaga.
HAL-ov LCA Mark II, koji bi trebao zamijeniti Mirage 2000 koji čini zračne snage Indije, neće biti spreman sve do sredine sljedećeg desetljeća, a upravo će 'tu rupu' u zrakoplovstvu ispuniti Rafali koji će zadovoljiti potrebe Indije i potencijalno omogućiti izvoz. Naime, Dassault je počeo nabavljati dijelove od indijskih tvrtki i planira pojačati svoj opskrbni lanac. Taj potez se smatra kao dobitna kombinacija za obje zemlje jer Dassault 'duguje' otprilike 300 aviona brojnim zemljama kao što su Hrvatska, Grčka, Egipat, Katar i druge.
Indijska Vlada donijela je odluku prema kojoj će kupovati avione isključivo od proizvođača koji su voljni osnovati svoje tvornice u Indiji, s ciljem jačanja obrambenih kapaciteta te velesile. Ugovor je vrijedan približno 20 milijardi dolara i jedan je od najvećih na svijetu, a osim Dassaultovih Rafala u konkurenciji su i Boeingov Super Hornet F/A-18, SAAB-ov Gripen, Lockheed Martinov F-21, ruski MiG-35 i Eurofighter Typhoon.
Prelet Rafalea nad Zagrebom
Rusi izgubili posao sa Indijcima.