ZA ZADOVOLJSTVO I VJERNOST KUPACA

FrodX Webinar: Kako uz pomoć umjetne inteligencije (GPT-4) automatski obraditi do 60% zahtjeva klijenata u kontaktnom centru?

FrodX Webinar
PR
23.06.2023.
u 11:20

Primjenom umjetne inteligencije u prosjeku 60% zahtjeva korisnika može se riješiti automatski, dok se prosječno vrijeme rješavanja zahtjeva može smanjiti za 45%.

Organizacija tradicionalnih kontakt centara, koji se oslanjaju na agente za obradu upita korisnika, često rezultira prekoračenjem vremena za povratni poziv,  što najviše doprinosi nezadovoljstvu kupaca. U eri definiranoj digitalnom transformacijom, tvrtke neprestano traže inovativna rješenja za poboljšanje i optimizaciju korisničkog iskustva. Uz integraciju AI tehnologije može se optimizirati korisnička podrška na način da klijenti dobiju prvi odaziv u što kraćem roku, a time se povećava zadovoljstvo i vjernost kupaca.

AI asistent pomaže podići razinu brige o korisnicima na viši nivo

„Nedavnom pojavom generativne umjetne inteligencije otvaraju se brojne mogućnosti njezine upotrebe. Naš fokus kod primjene GPT-4 umjetne inteligencije stavljen je na rješenja koja tvrtkama pomažu poboljšati korisničko iskustvo pružajući zaposlenicima u korisničkoj podršci dodatnu pomoć koja je vođena ili upravljana pomoću umjetne inteligencije. Pojednostavljeno rečeno, tvrtkama u njihovo poslovanje implementiramo dodatnog AI asistenta koji pomaže podići razinu brige o korisnicima na viši nivo, što rezultira učinkovitijim poslovanjem i većim zadovoljstvom zaposlenika i kupaca”, rekao nam je Dejan Blatnik, direktor tvrtke FrodX Hrvatska.

Kako se integracija umjetne inteligencije, poput GPT-4, u korisničku podršku nastavlja povećavati, nekoliko mogućih promjena i poboljšanja oblikovat će  budućnost ovog područja:

Prediktivna korisnička služba: sustavi umjetne inteligencije razvijat će se kako bi predvidjeli probleme korisnika prije nego što oni zapravo postanu problemi. Analizirajući trendove i obrasce u ponašanju kupaca i korištenju proizvoda, umjetna inteligencija mogla bi identificirati potencijalne točke neuspjeha ili nezadovoljstva i predložiti proaktivna rješenja.

VEZANI ČLANCI:

Integracija s drugim sustavima: doći će do više integracija između alata za korisničku podršku, umjetne inteligencije i drugih poslovnih sustava kao što su CRM, ERP i baze podataka proizvoda. To će omogućiti umjetnoj inteligenciji sveobuhvatniji pogled na svakog kupca i njihov odnos s tvrtkom, omogućujući još učinkovitiju i personaliziranu podršku. Npr. AI bi na osnovi podataka iz ERP-a lako mogla provjeriti i automatski odgovoriti na pitanje o statusu narudžbe klijenta.

Napredna analiza raspoloženja: umjetna inteligencija poput GPT-4 potencijalno bi mogla učinkovitije analizirati ton i raspoloženje interakcije s klijentima. Razumijevajući emocionalno stanje kupca, AI može prilagoditi svoje odgovore kako bi se bolje nosio sa situacijom.

Suradnja čovjeka i umjetne inteligencije: unatoč napretku u umjetnoj inteligenciji, ljudski agenti i dalje će igrati ključnu ulogu u korisničkoj službi, posebno za složena ili osjetljiva pitanja. Stoga ćemo vjerojatno vidjeti okruženje u kojem AI i ljudi tješnje surađuju, pri čemu AI obrađuje rutinske upite i eskalira složenije probleme ljudskim agentima. „Iako ova poboljšanja nude velik potencijal, ona također postavljaju važna pitanja o privatnosti i sigurnosti podataka, kojima će se morati pažljivo upravljati kako se ove tehnologije budu razvijale“, dodao je Dejan Blatnik.

„Kako uz pomoć umjetne inteligencije (GPT-4) automatski obraditi do 60% zahtjeva u kontaktnom centru?“, ekskluzivni webinar

Kako biste dobili više informacija o implementaciji generativne umjetne inteligencije u rad vašeg korisničkog centra tvrtka FrodX 27. 6. organizira ekskluzivni webinar “Kako uz pomoć umjetne inteligencije (GPT-4) automatski obraditi do 60% zahtjeva u kontaktnom centru?”.

FrodX ovi stručnjaci, kroz konkretne primjere iz prakse predstavit će vam mogućnosti integracije umjetne inteligencije s vašim postojećim CRM ili ticketing sustavom. To će dovesti do korisničke podrške koja donosi uštede, bolju učinkovitost i koja je usmjerena na poboljšanje ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) korisničke podrške.

Webinar je namijenjen tvrtkama koje imaju organiziran korisnički centar ili ga planiraju postaviti, za profesionalce iz različitih industrija, uključujući voditelje korisničke podrške, kontaktnih centara, prodaje i CRM-a i sve one koji žele. Registrirajte se besplatno putem poveznice kako biste osigurali svoje mjesto na vrijeme.

Tvrtka FrodX jedan je od vodećih pružatelja rješenja za Customer Experience (CX) rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji usmjerenih za pomoć tvrtkama u poticanju rasta, poboljšanju korisničkog iskustva i optimizaciji poslovanja. Svojim jedinstvenim, multidisciplinarnim pristupom, uz pomoć tehnologije i vlastitog tima stručnjaka klijetima tvrtka FrodX pomaže u kulturološkoj i tehnološkoj transformaciji.

VIDEO: Paprene cijene na Dolcu: Kila mahuna čak 6 eura, mjerica malina i do 4 eura

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije