Glas Podravine i Prigorja, najstariji tjednik sjeverne Hrvatske od rujna raste. Riječ je o najavljenom projektu aktualnog vodstva tjednika koji u kontinuitetu izlazi od 1950. godine, a kojim se želi jednog od najutjecajnijih medija na ovim prostorima vratiti svojoj tradiciji. Velikom formatu koji svakog petka pruža najkvalitetnije štivo za vikend i nadolazeći tjedan. No, osim toga, u duhu današnjeg vremena, modernih načina komunikacije i prenošenja informacija, ideja Darije Lončar, direktorice Glasa Podravine d.o.o. i Gorana Obrana, glavnog i odgovornog urednika Glasa Podravine i Prigorja jest spoj tradicionalnog i modernog.
-Nakon redizajna portala odlučili smo isto učiniti is našom tiskovinom. Želimo vratiti preglednost stranica, sadržajima opsežnost i kvalitetu, a oglašivačima ponuditi veći i jasniji oglasni prostor. Glas Podravine i Prigorja je tjednik i stoga mu bolje pristaje veći format od sadašnjeg koji je primjereniji dnevnim izdanjima ili tiskovinama magazinskog tipa – poručila je direktorica Darija Lončar i napomenula kako Glas počiva na poštivanju tradicijskih vrijednosti, provjerenom i konvencionalnom načinu prikupljanja, obrade i objave sadržaja koje predočavaju javnosti.
- Kako bismo podržali tu tradiciju vratit ćemo se sličnom formatu kakav je bio i na počecima davnih 50-ih godina prošlog stoljeća.Naši čitatelji dobit će prepoznatljivu novinu koju su čitali tijekom cijelog života, ali s daškom suvremenih grafičkih rješenja – kazala je. Na tom tragu, glavni urednik pojasnio je kako se prelaskom na manji format prije nekoliko godina izgubila i mogućnost kvalitetnog prostornog smještaja pojedinih rubrika koje su među čitateljima bile omiljene, a novim izgledom i one će se vratiti.
- Tzv. 'old school' novinarski žanrovi ponovno će naći prostora u Glasu i dobit će zaslužujući prostor. Posljednje desetljeće mediji su se cjelokupno podredili sve kraćem i bržem načinu izvještavanja, što je svakako dobro zbog prijenosa informacija, no brojni su brzinu podredili vjerodostojnosti i kvaliteti. Naši mediji (tisak, web i radio, op.a.) neće ići tim putem – kazao je glavni urednik Glasa i dodao kako će u novom dizajnu sadržaj biti u prvom planu, a boje i drugi elementi u drugom. U grafičkom smislu, cilj novog izgleda novina bilo je dobiti čisti i neagresivan pristup donošenja sadržaja.
- Novom izgledu najprije je pridonijela promjena osnovnih grafičkih elemenata kao što je nova tipografija, redukcija boje i manipulacija bjelinom – kazao je Miroslav Miletić, grafički dizajner Glasa Podravine i Prigorja.