Osječki GPP uvodi novo oružje za prijevoznički rat na gradskim ulicama. Uprava je izašla s prijedlogom da se pojačaju noćne tramvajske linije i cijena na njima spusti na samo dvije kune. Tako planiraju oteti dio putnika taksi prijevozniku Cammeu koji, smatraju u GPP-u, “ne igra po pravilima”.
Trajat će do kraja ljeta
– Subotom i nedjeljom noću, od jedan do pet sati ujutro, prometovat će tri tramvaja, umjesto dosadašnjeg jednog. Vozit će i prema Jugu, što ranije u tim satima nije bila praksa. Za dvije kune putnici se mogu voziti po cijeloj liniji – otkriva direktor GPP-a Igor Medić detalje prijedloga koji još mora proći proceduru. Vožnja tramvajem u jednom smjeru, inače, stoji deset kuna za jednokratnu kartu ili osam kuna ukoliko se taj iznos skida s “butre”.
“Jedinica” će sa stajališta Višnjevac i Zeleno polje kretati svaki puni sat, a na Starčevićevom će ih trgu čekati treći “kolega” kako bi putnici mogli presjesti ukoliko žele prema Jugu. Na stajališta će “jedinica” stizati, pojašnjava Medić, svakih pola sata, a tramvaj za Jug u razmaku od jednog sata.
Preduvjet za ovakve vožnje je, dodaje naš sugovornik, ispunjen – smanjen je broj vandalskih ispada. Tome su, pak, pridonijele patrole djelatnika GPP-a koji se vikendom voze sa svojim kolegama vozačima i održavaju red. Oformljena su i dva interventna vozila, interna kontrola koja dolazi na vozačev poziv upomoć. Rušenje cijena neće im, kaže Medić, stvoriti gubitak.
Ove promotivne vožnje trebale bi početi 26. lipnja u jedan sat ujutro i trajale bi do kraja ljeta.
– Želimo povećati broj putnika na noćnim linijama, na kojima inače prosječno imamo njih 500-injak. Pokaže li se ovaj pilot-projekt uspješnim, možda ga i nastavimo – ističe Medić.
“Igraju nepošteno”
Taxi Cammeo, podsjetimo, putnike će voziti po promotivnoj cijeni od 13 kuna do pet kilometara također do rujna. Iz GPP-a su na Cammeovu adresu, ističu, već poslali niz protetsta. Na njihovu, kako kažu, nepoštenu igru, odgovorit će nižim cijenama.
– Kad kreće prijevoznički rat, onda neka ide kako treba! Pozdravljamo jeftinije taksije na našim ulicama, no oni se zapravo bave gradskim prijevozom. Cammeo kupi ljude minibusom s pet lokacija i onda ih razvozi, mislim da se to zove gradski prijevoz – ističe Medić. Takvo ponašanje, dodaje, ne može se tolerirati.
– Nemamo ništa ni protiv toga da stanu na naša ugibališta i kupe putnike. No, oni stoje na našim stajalištima s ugašenim motorom – navodi on.