Ovih se dana iznenada na službenim internetskim stranicama grada Koprivnice (www.koprivnica.hr) pojavio dokument naslovljen “Misija, vizija i ciljevi”.
Bez rasprave
Bez najave, promocije, rasprave Gradskog vijeća i podataka o tome tko je, kada i zašto sastavio i objavio taj dokument, Koprivnica je tako postala jedinim hrvatskim gradom koji je službeno brendiran onako kako se obično brendiraju svjetske kompanije. I poneka domaća. “Koprivnica je grad sa srcem, prepoznatljiva po razvijenoj mobilnosti, kulturnoj baštini i tradicionalnim zanatima”, početak je prve rečenice dokumenta koji odmah pokazuje da se vizija o “podravskoj metropoli” u dlaku poklapa sa sloganom prehrambene kompanije kojoj je tamo sjedište. Riječ je, naravno, o Podravki – “kompaniji sa srcem”.
Koliko je na iz aviona vidljivu sličnost utjecala nedavna redistribucija moći u tome gradu, može se samo nagađati. Fakti govore o tome da je krajem veljače tadašnji gradonačelnik Zvonimir Mršić (SDP) zasjeo u fotelju šefa uprave “kompanije sa srcem”, prepustivši upravljanje gradom svojoj zamjenici i stranačkoj kolegici Vesni Želježnjak.
“Ostavio trag”
– Dokument smo pisale pročelnice i ja. Mršić? Što god napisale, moglo bi se reći da ima veze s njime. Ostavio je trag... – kazala je danas ona.
Ako ga već i nije pisao, bivši gradonačelnik i sadašnji šef Podravkine uprave taj bi dokument sigurno – potpisao. Ne samo zbog “grada sa srcem” nego i zbog toga što je Koprivnica označena i kao “Grad Znanja” (nepismeno veliko \"g\" i “z” su u originalu) jer je nedavno, pod kontroverznim okolnostima, dobila Medijsko sveučilište, što je Mršićev životni projekt.
Treća odrednica Koprivnice što se spominje u tom dokumentu, jest “Grad bicikala”, a to je također nasljeđe desetogodišnje “Mršićeve ere”.
>>Ministarstvo najavilo kontrolu Medijskog sveučilišta u Koprivnici
ne znam koliko hrvatski narod moze biti zaboravan kad mu zadnjih 40 godina stalno podvaljuju jedne te iste parole i programe.... sutra ce biti bolje, teci ce med i mlijeko... sjasi murta da uzjase Kurta...