Naplaćeno neznanje

Gradska toplana d.o.o. i korisnici u Karlovcu imaju ugovore

griju
Kristina Štedul Fabac/Pixsell
16.11.2012.
u 12:48

Plaćanjem računa za kolovoz stvoren je ugovorni odnos, pa i za one koji nisu, ali su na mjernom mjestu gdje je većina to učinila

Sami smo si krivi, jer ne poznajemo propise. Nitko nam ne oprašta neznanje. Gradska toplana, za razliku od nas, ima pravnika – komentira nalaz Državnog inspektorata Dušan Martinjaš, predstavnik stanara na adresi Naselje Marka Marulića 8 i 8a.

 Postat će beskućnici

 A Inspektorat je utvrdio da je Toplana, gradska tvrtka koja je trenutačno u stečaju, protupravno dala podatke o korisnicima Gradskoj toplani, novoosnovanoj karlovačkoj toplinarskoj tvrtki, bez njihovog znanja i odobrenja, pa zbog toga zaradila prekršajnu prijavu.

Na temelju tih podataka Gradska toplana je slala račune, iako nije imala sklopljene ugovore s korisnicima. No, čim su ti računi plaćeni, kao što je učinio Martinjaš, korisnik je stupio u ugovorni odnos s tom tvrtkom. I ne samo to – u ugovorni odnos su stupili i oni koji nisu platili račun, ali koji su na mjernom mjestu na kojem je više od polovice korisnika to učinilo.

 – Upozoravali smo potrošače da ne plaćaju račune, nego da izjave prigovore na njih. Poslovanje Gradske toplane je započelo krađom identiteta, i to uz “blagoslov” lokalne samouprave, koja je na taj način omogućila potrošačima, “robovskim” korisnicima usluga Gradske toplane, da zbog možebitne nemogućnosti plaćanja računa za grijanje monopolističkoj tvrtki ovrhom postanu beskućnici.

Zgroženi smo dostignutim stupnjem demokracije u Karlovcu – poručuje Željko Tomašić, predsjednik Regionalne organizacije zaštite potrošača, koja je i prijavila Državnom inspektoratu ovaj slučaj.

 I Gradska toplana, na koju je Grad prenio koncesiju za obavljanje toplinarske djelatnosti, zaradila je optužni prijedlog jer je započela s radom 1. kolovoza, a nije prije toga s kupcima zaključila ugovore, odnosno upoznala ih s njihovim pravima i dužnostima.

 Na stručnom ‘tretmanu’

 Da priča o grijanju u Karlovcu poprima svakojake dimenzije, najbolje pokazuje i slučaj Marijana Fudurića, koji je obnašao dužnost direktora Toplane 2007. godine. Otkazao je usluge ranije ove godine još Toplani, prije no što je osnovana Gradska toplana.

Unatoč tome, nova tvrtka mu je slala račune, a radi svega je Fudurić podnio prijave inspekciji i potražio pomoć – psihijatra. I sam je nezadovoljan nalazima Državnog inspektorata kojeg je zamolio da ponovno razmotri slučaj.

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar messerschmidt
messerschmidt
23:51 17.11.2012.

Hajde vi meni recite po kojem je to zakonu i paragrafu tako?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije