PRAKTIČNO

HJZJ uveo virtualnog asistenta za sve one koji imaju pitanje o koronavirusu

Foto: HZJZ
03.04.2020.
u 15:58

Riječ je o chatbot aplikaciji, odnosno računalnom programu dizajniranom za za komunikaciju s ljudima te pomaže odgovarati na pitanja koja korisnici imaju vezano uz određenu temu.

Pandemija koronavirusa protiv koje se bore i Hrvatska dovela je do brojnih pitanja, a kako bi na neka od njih građani dobili odgovore Hrvatski zavod za javno zdravstvo otvorio je službenu Facebook stranicu. 

Riječ je o chatbot aplikaciji, odnosno računalnom programu dizajniranom za komunikaciju s ljudima te pomaže odgovarati na pitanja koja korisnici imaju vezano uz određenu temu. To funkcionira tako da osoba pošalje upit, a chatbox odgovara, u bilo koje vrijeme, bez potrebe za dodatnim stručnjacima u podršci – jer je već prethodno programiran za odgovore na neka od najčešćih pitanja. 

- Kao agencija, bavimo se izradom chatbot sustava za naše klijente i pratimo tu scenu. Tako smo i prošlu srijedu vidjeli vijesti kako, primjerice, Microsoft radi Chatbot za SAD, a slična rješenja se pojavljuju i u Španjolskoj, Engleskoj i Indiji. Odlučili smo iskoristiti naša znanja u kreiranju chatbota za pomoć hrvatskim zdravstvenim djelatnicima. Kontaktirali smo HZJZ i kroz tjedan dana razvili virtualnog asistenta koji će, nadamo se, smanjiti opseg telefonskih upita zabrinutih građana vezano uz simptome COVID-19 i upite o načinu samozaštite od virusa. Dodatno vjerujemo kako će chatbot umiriti građane koji će moći dobiti odgovore na svako svoje pitanje u roku od nekoliko sekundi - rekla je za 24 sata voditeljica projekta, Barbara Slopko iz marketinške agencije. 

-  Ako u narednom razdoblju budete imali dodatnih upita o koronavirusu ili našoj djelatnosti, slobodno nam se javite mailom na hzjz@hzjz.hr i pratite našu Facebook stranicu za više informacija! - poručio je HJZJ građanima na Facebooku. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije