Pandemija koronavirusa protiv koje se bore i Hrvatska dovela je do brojnih pitanja, a kako bi na neka od njih građani dobili odgovore Hrvatski zavod za javno zdravstvo otvorio je službenu Facebook stranicu.
Riječ je o chatbot aplikaciji, odnosno računalnom programu dizajniranom za komunikaciju s ljudima te pomaže odgovarati na pitanja koja korisnici imaju vezano uz određenu temu. To funkcionira tako da osoba pošalje upit, a chatbox odgovara, u bilo koje vrijeme, bez potrebe za dodatnim stručnjacima u podršci – jer je već prethodno programiran za odgovore na neka od najčešćih pitanja.
- Kao agencija, bavimo se izradom chatbot sustava za naše klijente i pratimo tu scenu. Tako smo i prošlu srijedu vidjeli vijesti kako, primjerice, Microsoft radi Chatbot za SAD, a slična rješenja se pojavljuju i u Španjolskoj, Engleskoj i Indiji. Odlučili smo iskoristiti naša znanja u kreiranju chatbota za pomoć hrvatskim zdravstvenim djelatnicima. Kontaktirali smo HZJZ i kroz tjedan dana razvili virtualnog asistenta koji će, nadamo se, smanjiti opseg telefonskih upita zabrinutih građana vezano uz simptome COVID-19 i upite o načinu samozaštite od virusa. Dodatno vjerujemo kako će chatbot umiriti građane koji će moći dobiti odgovore na svako svoje pitanje u roku od nekoliko sekundi - rekla je za 24 sata voditeljica projekta, Barbara Slopko iz marketinške agencije.
- Ako u narednom razdoblju budete imali dodatnih upita o koronavirusu ili našoj djelatnosti, slobodno nam se javite mailom na hzjz@hzjz.hr i pratite našu Facebook stranicu za više informacija! - poručio je HJZJ građanima na Facebooku.