Sve su turističke atrakcije i proizvodi manje-više izmišljeni. Ono po čemu smo mi jedinstveni jest način na koji gosta dočekujemo i osjećaj s kojim će otići kući, kazala je direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije predstavljajući u Zagrebu turističke novosti i novi vizualni identitet vukovarsko-srijemskog turizma.
Županija koja je lani ugostila oko 85.000 turista ovog proljeća putnika namjernika prvi put, među ostalim, dočekuje hologramima povijesnih osoba. Nobelovac Lavoslav Ružička goste dočekuje u rodnoj kući u Vukovaru, ban Josip Šokčević u Gradskom muzeju u Vinkovcima, a kralj Nikola Iločki u Kuriji Brnjaković. U ponudi su i kostimirani vodiči. Promidžbom se provlači i poruka o osam tisuća ljepota, s aluzijom na 8000 godina povijesti Vinkovaca.
Novi vizualni identitet, zlatni krug s tri smeđe brazde, nosi poruku o Slavoniji kao zemlji zlatnog sjaja – od klasja žita, kukuruza, suncokreta, grožđa ili traminca u čaši do jesenskog lišća i dukata, a pozivnica je za Slavoniju i Srijem kao odredište za odmor i uživanje u zajedništvu s prirodom. Pojedinačni novi logotipovi, izvedenice glavnog koji asocira na dukat, nadograđeni su vinskom čašom za Ilok, ljudskim kolom za Vinkovce, čizmicom za Vukovar itd. Novi je slogan „Protkani zlatom“. Inače, hologrami i novi vizualni identitet dio su projekta Virtualni i kulturni turizam ViCTour koji je sufinanciran sredstvima Interreg IPA programa Hrvatska – Srbija 2014.–2020.
VIDEO Spašavanje psa iz rijeke u Vukovaru: