– Sukladno planu, uprava HŽ Carga odradila je svoj dio posla. Kreće se u trenutačno smanjenje broja zaposlenih za 800, onda do kraja godine sistematizacijom do 1200 radnika. Ono što nije osnovna djelatnost stavljeno je u proces privatizacije. Nadam se da će sanacijski postupak uspjeti. Rezovi će biti malo bolniji nego u ostalim željezničkim poduzećima. Od 1. srpnja ove godine bilo tko može voziti našim prugama. Država sada dokapitalizira HŽ Cargo, kao što je bio slučaj Croatia Airlines – rekao je ministar Siniša Hajdaš Dončić u četvrtak u Splitu gdje je na javnoj raspravi predstavio nacrt prijedloga Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama.
– Prikupljamo analize, primjedbe, prijedloge, vodimo vrlo kvalitetnu javnu raspravu koja završava u petak u Dubrovniku. Ovo je zaštitarski, ali i "probiznis" zakon koji treba potaknuti investicije – rekao je Dončić. Njime će se hotelima s pet zvjezdica iznimno izdavati dopuštenja izdavatelja koncesije da ograde plažu.
– Ne smije se narušiti javni interes. U Biogradu, u kojem je 5-6 hotela i puno privatnih iznajmljivača, ne možete dopustiti ekskluzivnu plažu, ni u Opatiji, dok bi je splitski hotel Lav mogao imati – rekao je Hajdaš Dončić.
Hajdaš Dončić otklonio je mogućnost ukidanja tunelarine kroz Svetog Iliju, što traži lokalno stanovništvo. Kaže da je dnevni promet 2900 vozila, a po studiji isplativosti trebalo bi ih biti 17.000. Brza cesta Trogir – Omiš u fazi je projektiranja, predložit ćemo njezino financiranje kroz kohezijske fondove, riječ je o prioritetu HAC-a, riječ je o vrlo visokom prosječnom dnevnom prometu.
>>HŽ Cargo izbjegao stečaj: Otkaz za 804 radnika i 25% manje plaće!
>>Sudbina HŽ Carga: Opstaje, ali ne baš kako Hajdaš želi
Slušaj Hajdašu kako li se prezivaš, uvedi si to u Krapinske, a meni nitko neće zabraniti da se kupam na Presidentu, jer tamo se kupam odkad sam se rodila, i nijedan Švabo mi to nije uspio zabraniti, niti sam mu ikada platila. Ako treba, opet ću, ali sad kao stara žena - u lift pa na plažu. Zajebite, prodaj ćaćino a ne naše.