PROMOVIRA PREMIUM TURIZAM

Hrvatska platforma Stories prvi put predstavljena na prestiženom sajmu ILTM North America

Foto: HGK
1/2
27.09.2024.
u 16:46

Platforma Stories je u manje od pola godine okupila čak 95 predstavnika premium turističke ponude u Hrvatskoj, a ovaj nastup nije samo važan trenutak za platformu, već i za Hrvatsku kao destinaciju koja želi ojačati svoju poziciju

Platforma Hrvatske gospodarske komore za promociju premium turizma - Stories predstavila se prvi put na prestižnom sajmu luksuznog turizma ILTM (International Luxury Travel Market) North America. Nastupila je u sklopu izložbenog prostora Hrvatske turističke zajednice na sajmu koji je trajao od 23. do 26. rujna na Bahamima, objavili su u priopćenju ovog petka. Platforma Stories je u manje od pola godine okupila čak 95 predstavnika premium turističke ponude u Hrvatskoj, a ovaj nastup nije samo važan trenutak za platformu, već i za Hrvatsku kao destinaciju koja želi ojačati svoju poziciju na međunarodnoj karti premium i održivog turizma.

- ILTM je sajam koji okuplja najprestižnije turističke brendove i putničke agente tržišta visoke kupovne moći. Sudjelovanjem na ovom izdanju sajma Hrvatska i Stories žele se nametnuti na američkom tržištu premium i luksuznih putovanja, gdje već nekoliko godina raste potražnja za premium uslugama. Američka ekonomija trenutno je puno snažnija sa stabilnijim izgledima od nekih europskih zemalja. Zato je ILTM pravo mjesto za predstavljanje hrvatske premium ponude,  ekskluzivnih iskustava koja nadilaze klasični turizam 'sunca i mora - poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK.

Na sajmu kao članica platforme sudjeluje i agencija za premium putovanja Permansio Deluxe Getaways. Direktor Željko Pavletić predstavlja premium ponudu dubrovačkog područja buyerima s tržišta Sjeverne Amerike, dodaje se u priopćenju.

- Za nas je ovo jedan od najvažnijih sajmova o turizmu na svijetu jer upravo na dubrovačko područje dolazi veliki broj turista iz SAD-a. Čak više od 50 posto gostiju u hotelima s 5 zvjezdica u Dubrovniku dolaze baš iz SAD-a. Na ILTM-u nastupamo s kolegama da zajednički pokažemo koliko zapravo Hrvatska ima pružatelja vrhunskih usluga, mnogi od nas smo učlanjenjem u Stories ove godine dobili jedan vjetar u leđa - kaže Pavletić.

POVEZANI ČLANCI:

Sastanci buyera i izlagača na ILTM-u unaprijed su dogovoreni, tako da se hrvatski izlagači sastaju s buyerima koji znaju da su zainteresirani za Hrvatsku i žele više informacija jer su njihovi klijenti zainteresirani za odmor u Hrvatskoj – pojašnjava Iris Domazet Malobabić, direktorica i vlasnica agencije Adriatic Concierge.

- Američko tržište je ogroman potencijal za Hrvatsku, američki turisti iz godine u godinu sve više dolaze nama, čemu su pridonijeli i direktni sezonski letovi New York – Dubrovnik. Američki turisti su nekada dolazili organizirano, u turama, a sada sve više dolaze samostalno, u privatne vile, unajmljuju jahte… nama su Amerikanci odlični klijenti, a i oni Hrvatsku vole - rekla je Domazet Malobabić. Više od 500 izlagača, od kojih čak 150 nastupa po prvi puta, iz 70 zemalja, tijekom ovog tjedna održalo je sastanke s buyerima iz Sjeverne Amerike. Izlagači su predstavnici premium i luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i destinacija iz SAD-a i Europe.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije