VELIKA PROMOCIJA
Hrvatska se ne smije zadovoljiti stereotipom lijepe zemlje. National Geographic pokazao što je prava reklama
Konačno se netko odmaknuo od stereotipa zemlje sunca i mora te Hrvatsku prikazao kao zemlju vrijednih, simpatičnih i kreativnih ljudi. "Prezentirani su i naša tehnička superiornost i inovativnost u pojedinim branšama kao što je izgradnja Pelješkog mosta i autoindustrija u nastajanju Mate Rimca. Ovakvih projekata treba nam puno više", kažu stručnjaci.
Komentara 24
BE
Baš tako sam nešto razmišljao nakon gledanja te epizode. Stvarno, imamo dosta toga ponuditi, osim sunca i ljepota, za koje nismo sami zaslužni. A onda se sjetim kako "gospodarimo" svime time i spustim se na zemlju. Svejedno, odlična emisija, prikazati "obične" ljude, kao gospođa ranger u parku Lonjsko polje, gospođa iz Paklenice, gospodin inženjer na projektu pelješkog mosta... Imamo zaista puno vrijednih, zanimljivih ljudi, ovo je bio odmak od maltretiranja raznim "celebrity-ima", "influencerima", "pjevačicama", kojih su puni razni mediji. Iako sam star i već poprilično ciničan, možda ipak ima nade za nas...
DU
Naši političari trebali bi učiti od profesionalaca kako se promovira država. Ali oni su zauzeti uhljebljivanjem i kadroviranjem svojih članova
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatski "tjedan" bio je lijep i zanimljiv. Hrvatska iz zraka nije stigla obuhvatiti sve što bi mogla. Općenito lijep dan za Hrvatsku na NG. Hvala.