Hrvatska na sajmu turizma u Londonu

Britanci će početi putovati čim se situacija s koronom poboljša, a najvažnije će biti povjerenje u domaćine

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na virtualnom sajmu WTM u Londonu
09.11.2020.
u 12:02

Uz Hrvatsku turističku zajednicu na World Travel Marketu virtualno izlažu i Adriatic Luxury Hotels, Udruženje malih i obiteljskih hotela (OMH), Croatia Airlines, Turistička zajednica grada Dubrovnika, Turistička zajednica grada Zagreba, Maistra Hospitality Group, Valamar Riviera d.d., Perfecta Travel, Plitvička jezera te Uniline DM

Nakon 40 godina i 40 turističkih sajmova održanih uživo, londonski World Travel Market prvi puta se odvija u virtualnom obliku.  Na velikoj svjetskoj burzi turizma, koja se od danas  do srijede održava svakodnevno od sedam do 22 sata kako bi se pokrile sve vremenske zone, Hrvatska turistička zajednica sudjeluje s deset suizlagača.

Cilj nastupa je zadržati poslovne odnose s partnerima, a da je WTM i dalje dobro mjesto za to govori i podatak da će u tri dana online održati čak pedesetak konferencija. Inače, uz osnovni paket koji uključuje promociju turističke ponude na virtualnom štandu i objavu promotivnih sadržaja na WTM web stranici, Hrvatska turistička zajednica dodatno će svoju vidljivost pozicionirati putem premium deluxe paketa koji uključuje istaknutu vidljivost na listi suizlagača, promociju putem društvenih mreža WTM-a kao što su Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, bannera na web stranici WTM-a, kao i putem oglašavanja kroz sponzorirane e-mail adrese posjetitelja.

Tijekom poslovnih sastanaka, pak, WTM Virtual platforma osigurava mogućnost dijeljenja posjetnica, dokumentacije, prezentacija te ostalog sadržaja potrebnog za što bolju uspješnost sastanka. Virtualno predstavljanje Hrvatske bit će dodatno popraćeno dijelovima promotivne kampanje „Discover The Colours of Croatia“ koja se već provodi na najvažnijim europskim tržištima i trajat će do sredine studenog. Time se posebno ističe naglasak na promociji turističkih proizvoda koji su u ovim tržišnim okolnostima najtraženiji, a to su prirodne ljepote, nautika, kultura i eno-gastronomija.

- Kad se situacija poboljša i ograničenja počnu popuštati, Britanci će opet početi putovati, a kamo - ovisit će o povjerenju potrošača. Zdravlje je na vrhu prioriteta i  putnička industrija morat će se prilagoditi i definirati procedure poput digitalizacije, beskontaktnih procesa i sl. gdje god je to moguće - poručuje iz Londona direktorica predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Darija Reić.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, suizlagači su Adriatic Luxury Hotels, Udruženje malih i obiteljskih hotela (OMH), Croatia Airlines, Turistička zajednica grada Dubrovnika, Turistička zajednica grada Zagreba, Maistra Hospitality Group, Valamar Riviera d.d., Perfecta Travel, Plitvička jezera i Uniline DM.

- Hrvatska je unatoč svim izazovima ove godine bila jedna od popularnijih turističkih destinacija. U skladu s novim trendovima orijentirali smo se na online promociju, kreativna rješenja i usluge prilagođene trenutnim okolnostima. Sudjelovanjem na jednom od najvećih turističkih sajmova na svijetu, iako virtualnom, pruža mogućnost predstavljanja Hrvatske kao sigurne destinacije s kvalitetnim proizvodima, objedinjujući prirodne ljepote, nautiku, kulturu, eno-gastronomiju - koji su izuzetno traženi ove godine.

Hrvatska je pokazala kako može biti predvodnik u inovacijama i razvoju ponuda koje predstavljaju budućnost turizma, pri tom misleći na digitalne platforme i društvene mreže mijenjajući način na koje komuniciramo s turistima i predstavljamo destinaciju na novi način svijetu - kaže ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.  

Prvi čovjek Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić napominje kako se najveći dio događanja i sajamskih nastupa do kraja ove godine, ali i početkom iduće održava u novom, virtualnom obliku.

- Važno je da, unatoč aktualnoj situaciji i restrikcijama putovanja, zadržimo prisutnost Hrvatske na našim važnim emitivnim tržištima i svima poručimo da smo sigurna, dobro pripremljena i kvalitetna turistička destinacija - ističe Staničić o dodaje da Hrvatska turistička zajednica svojim suizlagačima sufinancira 50 posto iznosa virtualnog nastupa.

Tijekom sajma hrvatska će delegacija predvođena direktorom Staničićem odraditi virtualne sastanke s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su TUI UK, easyJet, SAGA, Jet2.com/Jet2 Holidays, Thomas Cook, British Airways, TravelZoo, TourRadar i dr.

Ključne riječi
HTZ

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije