Hrvatske su ceste odgovorile na optužbe zastupnika Ivice Pančića da je gradnja tunela u Stupici, na cesti Makarska – Vrgorac, nova afera tako što su novinarima predočile sve odluke Vlade, Ministarstva gospodarstva itd. iz kojih proizlazi da je HC zbog žurnosti mogao ponude za izvođenje radova prikupiti pozivnim natječajem bez objave javnog natječaja. Na njega su bili pozvani Viadukt, Hidroelektra i Konstruktor, odnosno jedine tvrtke koje su gradile tunele u RH, a izabrana je ponuda Viadukta od 47 milijuna kuna jer je bila devet milijuna niža od one ostalih dviju tvrtki.
Objavom pozivnog natječaja Hrvatske su ceste ubrzale proceduru odabira izvođača radova što je Vlada opravdala odlukom o građenju u slučaju neposredne opasnosti zbog gromade koja se jesenas odvalila na tu cestu i zaustavila promet. Promet će se tunelom pustiti za tri mjeseca, a radovi koji su počeli jučer u potpunosti će biti gotovi u studenom. Prema projektu IGH gradi se tunel od 200 metara, a preostala dva rješenja koja su uključivala još dulji tunel te gradnju kaskadne galerije na stijeni koja i dalje prijeti odronima odbačena su kao preskupa i nedovoljno sigurna. Iako će se promet ubuduće odvijati tunelom, dio ceste na kojem je i dalje kamena stijena ostat će zatvoren za promet, a uz cestu će se postaviti vertikalne barijere koje će zadržati eventualne buduće odrone.
Samo vi demantirajte,......\"demantirali\" ste vi nama jedno 30-40 milijardi kuna.