Hrvatska stranka umirovljenika ogorčena je kampanjom mobilnog operatera VIP kojom se, napominju, diskriminiraju osobe starije životne dobi.
- Poigravajući se uvriježenim predrasudama o starijim osobama, ova kompanija šalje neprihvatljivu poruku o tome kako su starije osobe smetnja u društvu - napiminju u HSU.
Sukladno porukama tvrtke VIPnet d.o.o., stranka je uputila poziv svim osobama starije životne dobi koje su korisnici njihovih usluga, a ova reklama im je povrijedila dostojanstvo, da svoje teško stečene kune potroše kod nekog drugog tele operatera koji ''sve svoje korisnike tretira s jednakim uvažavanjem i dužnim poštovanjem''.
Osim poziva na bojkot usluga VIP-a, HSU predlaže i da se tekst reklame preinači u sljedeći:
''Vi mislite da smo stari i čangrizavi. Mi mislimo da smo sagradili sve što vas okružuje.
Po vama smo svi mi bez veze, a vi još ni ne znate što je bez veze. Dajte si više nađite curu ili dečka!
Pismeni smo i zauzimamo mjesto u autobusu mladima. Kao, previše nas je.
Imam plan, malom mirovinom financirati tvoje tipkanje. Sigurno je da nećeš naći posao, a kamoli raditi u istoj firmi cijeli život.
Nama je do zabave i da, čitali smo ruske klasike.
Znamo mi zašto vam idemo na živce.
Jer mi predstavljamo ono što vas čeka.
Sorry, ali netko vam je to trebao reći.''
Reklama je žešće smeće. "Gluma" je tragedija, toliko neprirodno da je čovjeku neugodno gledati. A tek jezik... Zaš, neš... Užas jedan.