Jučer i danas ponovno je došlo do prekida rada Centralnog zdravstvenog informatičkog sustava RH zbog čega je bilo zastoja u slanju e-uputnica i e-recepata te e-nalaza. Obiteljski liječnici nisu mogli poslati elektronskim putem uputnice u sustav, specijalisti nisu mogli slati e-nalaz, a pacijenti u ljekarnama nisu mogli dobiti propisani lijek jer ljekarnicima njihov recept nije bio vidljiv.
Takva ispadanja CEZIH-a iz sustava zaista se učestalo događaju. Obično ne traju dugo, međutim, kompliciraju nesmetani protok zdravstvenih usluga, zbog čega mnogi pacijenti i zdravstveni radnici gube vrijeme i živce.
HZZO je na svojoj web stranici jučer, 28. rujna u četvrtak, objavio: "Trenutačno postoji problem u radu CEZIH-a (dohvat eRecepata, eUputnica, dostava eNalaza). Intenzivno radimo na otklanjanju."
Danas su na naš upit odgovorili da je do problema u radu sustava CEZIH došlo tijekom regularnih aktivnosti na njegovoj konsolidaciji uslijed čega određeni servisi poput e-uputnice, e-recepta nisu bili u funkciji.
POVEZANI ČLANCI:
"Odmah se pristupilo rješavanju problema te ističemo kako su servisi e-uputnice i e-recepti od danas poslije 12 sati ponovno u funkciji. U najskorijem roku očekuje se potpuna normalizacija i neometano korištenje svih funkcionalnosti. Ispričavamo zbog poteškoća prouzročenih ovom situacijom".
N1 piše kako, prema informacijama s terena, sustav ipak još ne radi posve ispravno te povremeno ne može uspostaviti vezu sa serverom zbog čega i dalje ima poteškoća.
VIDEO Povlače se lakovi za nokte, šljokice, sjajila: Trgovci pripremaju velike rasprodaje
Otkrili su tocno sto?? 🤣 😂 Da ne radi, a razlog je "konsolidacija sustava" WTF??? 🤣