muke po operatoru

'I Optima i T-com tvrde da sam njihov korisnik, a liniju nemam'

' unutrasnja.....zagreb.......01.03.2005.   ilustracija , obracunska jedinica sec. /   nova tarifna jedinica  telefoni foto: IGOR KRALJ'
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/3
08.04.2013.
u 08:20

Zbrka: Za 500 kn naknade saznao je nakon potpisivanja zahtjeva i htio odustati. Uzalud!

Marija Canjugu iz Lepoglave u ožujku 2012. ženska je osoba, predstavivši se kao agentica Optima telekoma, nekoliko puta zvala tražeći sastanak na temu fiksne telefonije. Napokon je pristao. Imala je memorandum, vizitku, torbu i sve ostalo sa znakom Optima telekoma.

– Objasnila mi je da mi je istekao dvogodišnji ugovor s T-comom i da mi može ponuditi jeftinije telefoniranje. Cijena je bila zanimljiva i potpisao sam zahtjev na šest mjeseci. U tu je cijenu bio uključen i internet – piše M. Canjuga u pismu našoj redakciji.

"Lagali su mi!"

Dva tjedna poslije gospođica ga zove i obavještava da mora platiti 500 kuna jer nije uzeo ugovor na dvije godine.

– Rekao sam da onda odustajem jer su počeli muljati već na početku. No za dva tjedna dobivam prvi račun od OT-a, mjesečnu naknadu uvećanu za 500 kuna. Zovem službu za korisnike i oni mi predlažu da pisanim putem zatražim očitovanje. Nakon mjesec dana dobivam odgovor da sam potpisivanjem ugovora prihvatio opće uvjete poslovanja. Kažem da nisam dobio nikakav ugovor jer nisam pristao platiti 500 kuna, no oni ponavljaju da sam dužan platiti račun. U međuvremenu stiže i drugi račun pa treći i isključuju mi telefon – navodi Canjuga kojem u međuvremenu računi stižu i od T-coma za internet.

Zove jedne i druge, da vidi gdje je na kraju njegova linija, internet i kome treba što plaćati. U T-comu kažu da je kod njih, u OT-u da je pak kod njih! No on od svibnja 2012. nema telefon.

U HAKOM-u su mu rekli da mogu postupati samo na temelju plaćenih svih računa, u Državnom inspektoratu da nisu nadležni.

Na njegov zahtjev OT mu šalje kopiju ugovora, tj. zahtjeva, a na njemu pečat nekog poduzeća iz Dugog Sela.

– Pitam u OT-u tko su pak oni, odgovaraju da je to poduzeće koje radi za njih. Za njih nikada nisam čuo. Kako je moguće na memorandum Optima telekom staviti pečat nekog drugog poduzeća?! Tvrde da su ugovor i zahtjev isto, a pravnik mi kaže da nije – nastavlja.

Nakon šest mjeseci u T-comu ponovno uključuje fiksnu liniju. No ubrzo dobiva obavijest (od nekog trećeg poduzeća) o ovrsi na 780 kuna od OT-a. U OT-u mu objašnjavaju da imaju poduzeća koji rade za njih i plaćena su po broju zahtjeva koje donesu u OT.

– Dakle, lagali su mi: da je gospođica iz OT-a, da ću dobiti ugovor, da je zahtjev isto što i ugovor, da nema nikakvih naknada, varaju sa zahtjevima i ugovorima i na kraju bih trebao platiti uslugu koju nisam koristio – ustvrdio je ogorčeni Lepoglavac.

U Optimi kažu da je zahtjev za zaključenje ugovornog odnosa s pretplatnikom Marijem Canjugom zaključio djelatnik društva Sintel d.o.o. koje je ovlašteno da u ime i za račun OT-a s budućim korisnicima sklapa ugovore pa nije riječ ni o kakvom, ističu, obmanjivanju korisnika.

Isključili ga u studenom

– Pri potpisu zahtjeva pretplatnik nije označio polje "priključenje po povlaštenoj cijeni uz minimalno trajanje ugovora", što podrazumijeva naplatu naknade za uključenje paketa usluga od 562,50 kn, a sve sukladno službenom cjeniku OT-a. Taj iznos pretplatniku je naplaćen na računu za travanj 2012. – objašnjenje je OT-a. Dodaju i da su M. Canjugi ponudili sklapanje novog ugovora uz priključenje po povlaštenoj cijeni i na 24 mjeseca, što je odbio. Kako nije podmirio račun za travanj ni podnio prigovor, privremeno su ga isključili. Račun za svibanj podmirio je, ali zbog duga za prethodni mjesec u studenom 2012. isključili su ga i raskinuli ugovor.

U T-comu kažu da su od OT-a u travnju dobili zahtjev za najam korisničke linije i ADSL-a, što je u travnju i realizirano. U rujnu je pak na Canjugin zahtjev linija vraćena na priključak HT-a, ali ne i ADSL.

>>Od Vipneta zbog kašnjenja dobio odštetu od oko 3500 kuna!

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije