U medijima se digla prašina oko oglasa zagrebačkog Holdinga u kojemu su brojni građani prepoznali nezdrave rodne stereotipe. Radi se o promo materijalu koji prati jedan dan "kućanice Ane" koja demonstrira koliko vremena troši na odvajanje otpada.
Tako "Ana" ujutro ustaje, odmah razmišlja o smeću, te čisti za suprugom i djecom koji puno manje brinu o odvajanju otpada. "Ana" je dala i otkaz kako bi se brinula o tome gdje završavaju čašice jogurta koji njen odabranik jede za doručak, a navečer kada bi napokon mogla dobiti malo vremena za sebe, suprug joj javlja da će ostati na druženju s prijateljima nakon posla, što ona spremno prihvaća te se laća novih kućanskih zadataka.
Članak je vrlo brzo uklonjen, no ne prije nego je intervenirala popularna Facebook stranica "Seksizam naš svagdašnji" koja je prozvala autore i naručitelje reklame.
A Hini je stigao i odgovor Holdinga na cijelu situaciju.
“Nažalost, došlo je do nesporazuma u komunikaciji i objave oglasnog članka na jednom portalu koji ni u kom slučaju ne predstavlja vrijednosti tvrtke jer se protivimo rodnim stereotipima. Ispričavamo se svima koje je članak povrijedio”, poručili su iz Holdinga u odgovoru Hini.
Dodaju da je oglasni članak prošao provjeru Zagrebačkog holdinga na operativnoj razini, ali bez znanja i suglasnosti uprave društva.
Oglas je napravio Native studio Tportala u sklopu edukativne kampanje o odvajanju otpada, a posredstvom Real grupe. Ta je tvrtka odabrana za zakup medijskog prostora nakon otvorenog postupka javne nabave kao najpovoljnija ponuda, ističu.
Iz Holdinga su otkrili kako je ugovorena cijena oglasa 15.000 kuna za 10.000 prikaza.
Medo za usamljene: Plišanac veličine čovjeka za sve koji se osjećaju loše za vrijeme blagdana
Odvajanje otpada neda mi zaspati