Nakon više od 15 godina predstavljen je prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o kriznom komuniciranju. Knjigu „Menadžment kriznog komuniciranja“ potpisuje doc. dr. sc. Damir Jugo, dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment i dugogodišnji praktičar u odnosima s javnošću.
Riječ je o knjizi koja prati učestalu temu današnjice – komuniciranje za vrijeme krize na koju nisu imuni niti pojedinci, niti tvrtke ili političari. Knjiga donosi suvremen teorijski i praktičan pogled na krizno komuniciranje i upravljanje u kriznim situacijama, te obrađuje 22 konkretne strategije koje praktičari mogu implementirati s ciljem efikasne borbe s kriznim situacijama. Recenzije knjige potpisuju priznati hrvatski znanstvenici i stručnjaci, a predgovore knjizi napisali su ugledni profesori i renomirani autori prof. dr. sc. Betteke van Ruler sa Sveučilišta u Amsterdamu i Božidar Novak, autor prve knjige o kriznom komuniciranju objavljene 2000. godine.
„Knjiga je usporediva sa stranim izdanjima i pravi je spoj teorija i znanja koja su se uspješno primijenila na hrvatskom području. Krizno komuniciranje jedno je od najizazovnijih područja odnosa s javnošću, a upravo ova knjiga svojom strukturom, opsegom, jezičnim stilom i popratnim sadržajima predstavlja originalan pristup temi o kojoj govori i zato je važan doprinos opusu literature s područja odnosa s javnošću.“, istaknula je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič sa Sveučilišta u Zagrebu.
„Ova knjiga tematizira krizu na strateški način, daje joj znanstveni okvir i upravo je to najveća vrijednost ovog udžbenika. Klasificirajući različite krize, autor predstavlja i različite odgovore na krizu, različite strategije za kojima je potrebno posegnuti da bi se efikasno odgovorilo na njih. Upravo strategija predstavlja temelj uspješnog kriznog menadžmenta.“, dodao je rektor Sveučilišta u Mostaru prof. dr. sc. Zoran Tomić.
Na „Menadžment kriznog komuniciranja“ osvrnuo se i prof. dr. sc. Božo Skoko sa Sveučilišta u Zagrebu koji je naglasio kako iz nje mogu učiti studenti, ali profesionalci koji su iskusili različite aspekte krizne komunikacije.
„Ova knjiga obiluje brojnim praktičnim savjetima, primjenjivim situacijama i alatima potrebnima za učinkovito suočavanje s krizom. Od njih pedesetak, naši političari koriste četiri ili pet, a menadžeri njih dvadesetak.“
Glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić govorio je o kriznoj komunikaciji iz perspektive medija.
„Ova knjiga donosi pravila koja stručnjacima govore kako se ponašati za vrijeme krize i kako iskomunicirati javnosti informaciju koju traži. Vjerujem da će i menadžeri, zaposlenici javne uprave, ali i ostali u ovom udžbeniku pronaći savjete kako uspješno prebroditi kriznu situaciju. Ovo je zasigurno knjiga koja će dobro doći svima i menadžerima i političarima.“
„Udžbenik donosi katalog različitih alata koje političari, menadžeri, praktičari i svi oni koji će se naći u kriznim situacijama mogu primijeniti u praksi. Namjera mi je bila usustaviti sve važne suvremene spoznaje o disciplini kriznoga komuniciranja te pružiti praktičarima svojevrstan priručnik za kvalitetnu pripremu, ali i odgovor na krizne situacije s kojima se susreću u svojem radu, a studentima koji se pripremaju za buduće izazove u odnosima s javnošću kao udžbenik i vodič kroz to iznimno zahtjevno područje.“, rekao je autor knjige doc. dr. sc. Jugo.
Udžbenik je objavljen u izdanju Školske knjige i Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment te predstavlja važan iskorak i doprinos informacijsko-komunikacijskim znanosti te će zbog svoje kvalitete nedvojbeno biti nezaobilazna literatura na studijskim programima svih razina.