Godina dana prošla je otkako je Večernji list napravio iskorak u dnevnim novinama s novom Nedjeljom. Glavna ideja iza nove Nedjelje, osim većeg formata i podjele sadržaja u četiri tematske cjeline, bila je potaknuti kvalitetno novinarstvo pouzdanim sadržajem, pomnim izborom sugovornika, kolumnista, komentatora i sjajnim grafičkim rješenjima.
Godinu dana poslije, Nedjelja je ispunila očekivanja publike, a prepoznata je i od stranih medija.
Dokazali smo da su kvalitetan tekst, fotografija i infografika ono što čini tiskano novinarstvo te da se kvaliteta i dalje traži, čak i u ovom vremenu brzih i kratkih informacija te sažetaka. Što je još važnije, pokazalo se da postoji publika koja je željna takvog sadržaja – kaže Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista i inicijator pokretanja novog nedjeljnog izdanja.
Između 664 prijave 212 novinskih izdavača iz cijelog svijeta Večernjakova nova Nedjelja je, naime, ušla u finale, odnosno među šest najboljih svjetskih novina koje su se borile za prestižnu nagradu Međunarodnog udruženja novinskih medija za najbolji print-proizvod!
Večernji list opisan je kao „pametne novine za 21. stoljeće koje diktiraju trendove i okrenute su budućnosti“.
Kako se ideja o novoj Nedjelji i sve što ona donosi uopće razvijala, prisjetili su se urednik nedjelje Robert Bubalo te art direktor Zoran Birman.
– Pregledavali smo brojne svjetske magazine i divili se sjajnim grafičkim rješenjima, ali smo htjeli da naša Nedjelja bude drukčija od svega što se može vidjeti na svjetskim kioscima. Željeli smo dizajnom dati jedan štih u kojem se kombinira pametno i ono malo nepretencioznije, nedjeljno, razigrano štivo, no nipošto banalno ni žuto. Dakle, pametno i pitko.
Ove nedjelje 8. kolovoza, godišnjicu nove Nedjelje obilježit ćemo posebnim izdanjem na ekopapiru! U magazinu Nedjelja specijal čitajte jesmo li na korak do digitalne besmrtnosti, doznajte koji su najbolji naslovi za ljeto – koje knjige i stripove pročitati, a koje filmske klasike pogledati?
Čitajte i o mladoj Sari Blažević, Hrvatici koja je postala svjetski zeleni vođa.
Paket nove Nedjelje i specijalnog magazina pronađite na kioscima za 15 kn.
Eko, edukativno i ekskluzivno!