Protupožarna kampanja

Kampanja Hrvatskih šuma „Nemar je prva iskra” osvojila prestižni Global Contribution Award

Hrvatske šume
21.10.2024.
u 10:56

Važnost protupožarnih kampanja i osjetljivost šuma na ljudski nemar pokazala se i ove godine. Neugašen plamen od poljoprivrednih radova, ispucavanje pirotehnike u blizini raslinja i staklo iz smeća ostavljenog u šumi samo su neki od okidača razornih požara kojima smo svjedočili u ljetnim mjesecima. Drago mi je što je stručni žiri najprestižnije komunikacijske nagrade IPRA Golden World Awards prepoznao naše napore ovakvim velikim posebnim priznanjem. Ono proizlazi iz predanosti zaštiti šuma, ljudi te biljnog i životinjskog svijeta kojima je šuma dom“, poručio je predsjednik Uprave Hrvatskih šuma Nediljko Dujić.

Kampanja „Nemar je prva iskra“ Hrvatskih šuma, pored 79 pobjednika, nagrađena je posebnom Global Contribution Award za 2024. godinu kao projekt koji najbolje prati UN-ove ciljeve održivog razvoja. U ovom slučaju radi se o cilju 15 - Očuvanje života na zemlji, koji obuhvaća zaštitu, uspostavu i promoviranje održivog korištenja kopnenih ekosustava, održivog upravljanja šumama, suzbijanja dezertifikacije, zaustavljanje degradacije tla te sprječavanje uništavanja biološke raznolikosti.

Predsjednik Uprave Hrvatskih šuma Nediljko Dujić
Foto: Hrvatske šume

„Nemar je prva iskra“ integrirana je protupožarna kampanja osmišljena za Hrvatske šume koja se prvi put provodila tijekom 2023. godine. Glavni cilj bio je osvijestiti građane o ulozi njihovog vlastitog nemara u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. „Spriječi požar prije no što nastane“, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre: odbačeni opušak, staklo i neugašeni plamen. Na digitalnim kanalima zabilježeno je preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja.

Foto: Hrvatske šume

Prema konceptu i strategiji tima CTA komunikacija, na televizijskim spotovima nagrađenog projekta radio je Vertigo, a dizajn je djelo tima 2Dizajnera. Glavni partner projekta Hrvatskih šuma bila je Hrvatska vatrogasna zajednica. Kampanja „Nemar je prva iskra“ u proljeće ove godine već je nagrađena Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a kratki pregled moguće je pogledati na linku.

Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću, koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj te raznolikost prijava koje pristižu svake godine. 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije