I ove subote, kao što je i uobičajeno tijekom ljetnih vikenda, u prometu ima gužvi, kilometarskih kolona i zastoja. Hrvatski autoklub (HAK) izvijestio je kako je povremeno veća gustoća prometa na pojedinim dionicama autocesta, prilazima turističkim središtima duž jadranske obale, cestama u Istri, otoku Krku i Krčkome mostu, zagrebačkoj (A3) i riječkoj (A7) obilaznici te pojedinim graničnim prijelazima.
"Pozivamo vozače da brzinu i način vožnje prilagode uvjetima na cestama", istaknuo je HAK te naglasio kako su, zbog veće gustoće prometa, povremena usporavanja, vozi se u kolonama u pokretu uz kraća zaustavljanja u zonama naplatnih postaja, tunela i odmorišta te na dionicama gdje se zbog radova vozi uz privremenu regulaciju. "Potreban je dodatan oprez i strpljenje", dodaje.
Na autocesti A1 Zagreb-Ploče-Karamatići, između naplate Lučko i čvora Bosiljevo 2 u smjeru juga vozi se u koloni u pokretu s povremenim zastojima. Dogodila se i prometna nesreća na 350. km između čvorova Vrpolje i Prgomet u smjeru Dubrovnika. Zbog toga se vozi po dva prometna traka uz ograničenje brzine 40 km/h.
VEZANI ČLANCI:
Na A2 Zagreb-Macelj, kolona između naplatne postaje Trakošćan i granice u smjeru Zagreba duga je 1,5 km i nastavlja se u Sloveniju. Na A3 Bregana-Lipovac, povećana je gustoća prometa na zagrebačkoj obilaznici između čvorova Zagreb istok i Lučko u smjeru Bregane, vozi se usporeno, uz povremene zastoje. Također, na prilazu naplatnoj postaji Lučko iz smjera Buzina kolona je oko 8 km.
Zbog pojačanog prometa i povremenog zastoja vozila u Sloveniji, na Istarski ipsilon proteže se kolona u dužini od 2 kilometra. Uz to, zbog prometne nesreće na naplati Umag u smjeru Pule vozi se jednim prometnim trakom, usporeno. Usporeno u koloni, u oba smjera, vozi se i na Krčkom mostu. U smjeru kopna kolona je od Omišlja.
GALERIJA BBC odabrao 12 najfascinantnijih napuštenih građevina na svijetu. Na popisu i hrvatsko ruglo
Vinjeta, šta se čekalo 10 godina, ali naši fiškali u vrhu i danas mudruju, kako doskočiti ne samo turistima već i domaćima i ograničiti nas u fleksibilnosti, a istodobno što više ušparati na održavanju cesta. Dok Slovenci stimuliraji svoje građane da se voze po Deželi, dotle naši su više za doluciju kao i društvo u cijelini, s što manje rada i investicija zaraditi što više. Inače mogu sam za sebe reći da sam Plenkovićevac, a i ministar prometa i veza Butković mi nije mrzak, ali u ovom se nisu prislavili ni jedan stavili su nam lisice na ruke barem idućih 10 godina.