Iz Hrvatskih autocesta (HAC) u nedjelju su izvijestili da je tehnički problem na naplatnoj postaji Demerje otklonjen i da je naplatna postaja u punoj funkciji, nakon prekida u radu POS sustava. "Problemi koji su se javili u radu POS sustava su otklonjeni. Također ENC sustav je cijelo vrijeme bio u funkciji. Žao nam je što je ta poteškoća korisnicima dodatno produljila putovanje", priopćili su u nedjelju rano popodne iz Hrvatskih autocesta.
Zbog pada sustava naplate cestarine na Demerju nije bilo moguće plaćati karticama, kvar je sada otklonjen, a mediji prenose da su automobili stajali sat vremena na toj naplatnoj postaji. Iz HAC-a su medijima potvrdili da je palo kartično plaćanje zbog nedostatka električne energije, ali da je ENC radio.
Podsjetimo, od jutros u 10:50 naplatne kućice na Demerju bile su izvan funkcije, što je uzrokovalo stvaranje velike kolone vozila, javili su čitatelji Večernjeg lista. Prema njihovim navodima, do problema je došlo zbog problema s internetom, što onemogućuje naplatu cestarine karticama. Zbog toga su vozači bili primorani čekati u vozilima na visokim temperaturama, koja dosežu i do +33°C.
"Ljudi trube, traže da se dignu rampe, neki su čak pokušali fizički podići rampu, ali djelatnici prijete da će pozvati policiju", opisali su nam čitatelji situaciju na Demerju. Dodali su da djelatnici na naplatnim kućicama navodno odbijaju podići rampe i pustiti vozila, navodeći da upravitelj mora dobiti odobrenje od direktora za takav potez. Kako doznajemo od čitatelja, vozači su bili frustrirani, a među njima je bilo i onih s malom djecom koji satima čekaju u automobilima. "Ovo je već treći put ove sezone da se ovako nešto događa. Slični problemi su zabilježeni 26. i 30. kolovoza."
VEZANI ČLANCI:
Inače, na naplati Lučko u smjeru Zagreba kolona je duga pet kilometara, a povremena su usporavanja zbog veće gustoće prometa na pojedinim dionicama autocesta, uz kraća zaustavljanja u zonama naplatnih postaja, izvijestili su iz Hrvatskog-auto kluba poslije podneva. Povremena su usporavanja zbog veće gustoće prometa na pojedinim dionicama autocesta, uz kraća zaustavljanja u zonama naplatnih postaja, tunela i odmorišta te na dionicama gdje je zbog radova privremena regulacija. Potreban je dodatan oprez i strpljenje.
Na A1 Zagreb-Ploče-Karamatići povećana je gustoća u oba smjera, prometna nesreća je između čvorova Karlovac i Jastrebarsko u smjeru Zagreba, vozi se uz ograničenje brzine od 80 kilometara na sat. Na dionici Bosiljevo - Lučko u smjeru Zagreba vozi se u koloni u pokretu s povremenim zastojima, na prilazu NP Lučko u smjeru mora iz smjera Buzina kolona je duga oko dva kilometra, na naplati Lučko u smjeru Zagreba kolona je duga oko pet kilometara.
Kolona dva kilometra je na A2 Zagreb-Macelj, na naplatnoj postaji Trakošćan u smjeru Zagreba. Na A6 Rijeka-Zagreb nema gužvi i zastoja. Na Istarskom ipsilonu kolona u smjeru Slovenije proteže se u dužini od tri kilometra, na tunelu Učka u smjeru Rijeke jedan kilometar, isto kao i na čvoru Matulji u smjeru Rijeke. Kolona na krčkom mostu je u smjeru kopna kod Omišlja.
To je tako kada se na čelo državnih firmi postave stranački podobni, a ne stručni i sposobni ljudi.