Na Sveučilištu Berkeley u Klafoniji 24. ožujka održano je finale natječaja za osmišljavanje inovativnih poslovnih modela u organizaciji The Economista, na kojem je direktor riječke tvrtke as2con Alan Klanac predstavio riječki model “Brodogradilište usluga: Novi poslovni model za brodogradilišta bez poticaja”. Model tvrtke as2con ušao je među četiri najbolja na natječaju koji je organizirao prestižni tjednik The Economist u suradnji s američkom agencijom za razvoj inovacija InnoCentive. Uz riječki prijedlog, u finalu su predstavljena još tri modela - Anjai Lal iz indijske tvrtke Agro-Engine s modelom “Telekomunikacijska revolucija u poljoprivredi” koji je i pobjednik velikog finala, Karle Schlieff iz tvrtke True Blue iz Massachusetts-a s prijedlogom “Software za američke borce protiv kriminala” i Ani Vallabhaneni iz indijske tvrtke Sinergy s modelom “Izrada higijensko-sanitarnih čvorova u urbanim predgrađima”.
- Bila mi je čast nastupiti među ovako respektabilnim svjetskim inovatorima i gospodarstvenicima te vjerujem da sam u najboljem svjetlu predstavio našu ideju i Hrvatsku - kazao je Ante Klanac. Inovativni model za brodogradilišta osmislili su članovi as2con Alan Klanac, Nikoina Rebić i Nataša Golik Klanac. Osnovna je ideja prijedloga promjena ekspolatacije proizvedenog broda koji brodogradilištu više nije izvor prihoda, već dio imovine, što bi znatno poboljšalo lošu financijsku sitaciju škverova.