Izvođači su uvedeni u posao gradnje najskuplje ceste u Hrvatskoj – DC403, dionice luka Rijeka – čvor Škrljevo. Riječ je o cesti dužine oko tri kilometra, a ugovorena vrijednost radova iznosi 456 milijuna kuna plus PDV. Izgradnja tih triju kilometra je tako skupa jer su na trasi brojni objekti s obzirom na to da cesta prolazi kroz sam grad Rijeku. U Hrvatskim cestama (HC) kažu da se trenutačno izvode radovi uklanjanja, odnosno rušenja objekata preostalih od izvlaštenja zemljišta za potrebe izgradnje ceste te da izvođač radova priprema organizaciju gradilišta.
Napušteni tankovi
A s trase prometnice se trenutačno, objašnjavaju u HC-u, uklanja oko 70-tak manjih pomoćnih i stambenih objekata te većih gospodarskih objekata i napuštenih tankova Inine rafinerije. A što se tiče izgradnje ceste, na njenoj budućoj trasi, navode u HC-u, najznačajniji su zahvati izgradnja trotračnog tunela Podmurvice dugog oko 1250 metara, vijadukata Piopi (316 metara), vijadukta Mlaka (144 metara), željezničkog podvožnjaka Piopi (56 metara), triju raskrižja, zatim rekonstrukcija Zvonimirove ulice, prelaganje velikog broja instalacija te rušenje objekata. U HC-u kažu da je ugovorom predviđeno da se svi radovi dovrše i napravi tehnički pregled u 30 mjeseci od datuma uvođenja u posao.
Strateški projekt
Izvođač radova je zajednica ponuditelja slovenskog Kolektora CPG-a, hrvatskog GP-a Krka i Euro-asfalta iz BiH. Ukupna bespovratna sredstava za ovaj projekt iznose 520 milijuna kuna, od toga su 85 posto bespovratna sredstva Europske unije. u Cestama napominju da je DC403 dio strateškog projekta Republike Hrvatske – Rijeka Gateway Project, odnosno cestovna prometna poveznica novog lučkog terminala na zagrebačkoj obali u Luci Rijeka. Cilj projekta je izgraditi spojnu cestu DC403 od čvora Škurinje na autocesti A7 koja predstavlja dio TEN-T do luke Rijeka koja je definirana kao luka osnovne (core) mreže. Prometnicom će se ostvariti izravna veza osnovne luke na TEN-T, poboljšati regionalna i lokalna mobilnost te povećati sigurnost prometa.
Širina ceste je promjenjiva, glavna trasa od čvora Škurinje do luke Rijeka (kontejnerski terminal Zagrebačko pristanište) u većem je dijelu trotračna dok su spojevi na mrežu gradskih ulica s dva vozna traka.
Ovo prelazi svaku mjeru koliko se love utuklo u Luku rijeka koja svake godine smanjuje količine pretovarenog tereta. Pa gdje se toliko ulaže u luku u centru grada. Za sve te mlrd. kn koje su tu potrošene mogla se napraviti na drugom boljem mjestu potpuno nova luka !