- Nikad više neću kupovati u trgovini namještaja Prima, kaže Vedran Lovrić iz Karlovca. Krevetić za svoje devetogodišnje dijete kupio je 30. kolovoza u poslovnici Prime u karlovačkoj četvrti Banija.
– Sastavio ga je stolar kojeg sam angažirao. U paketu nismo dobili upute za izradu ni prikaz kako bi krevet trebao izgledati. Prve večeri pukla je podnica. Sljedećeg dana otišao sam u Primu reklamirati proizvod. Rečeno mi je da je latofleks podnicu trebalo učvrstiti. No, iskustvo mi govori, kao i stolara s kojima sam razgovarao, da se ne učvršćuju, nego samo postave – objašnjava Lovrić.
Upute nije dobio ni za stolić za televizor. U paketu su, kaže, nedostajale dvije daske. Prodavač u Primi Denis Ibrišimović kaže da je podnicu trebalo učvrstiti te da je krevet jednostavan za složiti, pa upute nisu bile potrebne.
– Vedran Lovrić prije svega treba razgovarati sa svojim stolarom, misli Denis Ibrišimović i dodaje da je problem stolića riješen.
salon namještaja prima treba potjerati iz karlovca jer naćin njihova poslovanja i odnosa prema kupcima je ispod svakog nivoa a da o dostavljačima njihove robe ne govorim, kao i o bezobrazluku njihovih djelatnika na skladištu što izdaju robu! fuj!