Dana 20. 12. 2010. u Večernjem listu na stranicama 4. i 5. u članku pod naslovom „HDZ-ovih 11“, novinara Josipa Bohutinskog, tvrtku B1 Plakati stavlja se u izrazito negativan i netočan kontekst. Autor B1 Plakate stavlja u skupinu tvrtki čije se ime u medijima već mjesecima povezuje s korupcijom te tako izravno nanosi šteta poslovanju B1 Plakata.
Apsolutno je netočno da je predsjednik Hrvatskog Sabora g. Luka Bebić na bilo koji način povezan s poslovanjem B1 Plakata, kao i zaključak da uspjeh tvrtke u bilo kojem kontekstu ovisi o predsjedniku Sabora ili bilo kojoj drugoj osobi iz političkog života.
Tvrtka B1 Plakati još od osnutka 1998. godine stvara novu vrijednost i postavlja projekte koji nikada prije nisu postojali, i u javnim ustanovama i u prostorima brojnih privatnih tvrtki na području Republike Hrvatske i regije.
U spomenutom razdoblju, od 2003. do 2009. godine, na ime postavljanja naših panoa platili smo više od 16.000.000 kn najamnine samo prema, kako ih autor naziva, „javnim i državnim ustanovama“, dakle ne računajući najam prema privatnom sektoru.
Nadalje, u istom tom razdoblju promotivne kampanje tvrtki koje su u većinskom vlasništvu države sačinjavale su tek 5,2% ukupnog prihoda B1 Plakata, što ponovno pokazuje kako privatni sektor značajno prevladava u našem poslovanju.
Osim toga, tvrtka B1 Plakati provodi društveno korisnu funkciju održavanjem prostora javnih ustanova te omogućavanjem različitih edukativnih kampanja koje služe na korist naših građana. Za nemali broj takvih edukativno-preventivnih kampanja u cijelosti snosimo kompletan trošak i tiska i distribucije čime dajemo potporu različitim ministarstvima, udrugama i humanitarnim akcijama.
B1 Plakati rijetka su priča uspješnog poslovanja gdje smo iz nule razvili svaki projekt, a njihovo širenje kroz godine, razumljivo, rezultiralo je povećanjem prihoda. Također, naše se poslovanje proširilo i na područje regije, primarno Srbije i BiH, a od prošle godine i Njemačke.
Sve ovo autor teksta, g. Bohutinski, doznao bi da je u ijednom trenutku zatražio očitovanje/komentar od strane B1 Plakata ili na bilo koji način pokušao doznati istinu prije pisanja članka.
B1 Plakati njeguju transparentno poslovanje, a koliko su naši mediji uspješni najbolje je pokazalo nedavno provedeno istraživanje od agencije IPSOS Puls na uzorku 600 ispitanika od 15 do 55 godina, koje dokazuje kako se svakim od alternativnih medija iz ponude B1 Plakata doseže se više ljudi nego tiskovinama, radijem ili internetom. Vjerujemo da u toj činjenici leži najveći „krivac“ za uspjeh tvrtke B1 Plakati.“
>>HDZ-ovih 11 tvrtki: Na poslovima s državom stekli milijarde kuna