Rekonstrukcija magistralne ceste kroz Kaštela, iako se radi svakodnevno uz redovito prometovanje cestom, potrajat će još pune dvije godine.
Kako je kaštelanskim vijećnicima priopćio Tonči Ljubetić, inženjer Hrvatskih cesta, dionica od Planog do Kaštel Starog duga 4,2 kilometra, gdje se trenutačno radi, bit će gotova tek u lipnju 2011. godine.
– Vrijednost ugovorenih sadašnjih radova je 120 milijuna kuna – rekao je Ljubetić, koji napominje da su se radovi odužili zbog imovinskopravnih odnosa.
– Mi smo pri kraju rješenja pa, usporedbe radi, za imovinskopravne odnose valjat će izdvojiti isto koliko i za radove – naglasio je Ljubetić.
Naime, još prije dvije godine Hrvatske su ceste završile prva 4,2 kilometra, dionicu od Solina do Kaštel Gomilice. Osim četverotračne ceste, uza svaku dionicu gradi se oko tri kilometra pristupnih i zamjenskih cesta. Dionica od Kaštel Starog do Planog planira se završiti zajedno s raskrižjem za Trogir.
Nakon toga ostaje srednja dionica, od Kaštel Starog do Kaštel Gomilice, također dugačka 4,2 kilometra uz oko tri kilometra zamjenskih cesta. Već se rade izvlaštenja, kaže Ljubetić, odnosno procjene vještaka i sklapanje ugovora, tamo gdje je postignut dogovor.
Natječaj očekuje sredinom 2011. godine, a završetak u srpnju 2012.
Magistrala kroz Kaštela spada među najprometnije i najopasnije ceste u Hrvatskoj. Tijekom zadnjih 10 godina u čak 2544 prometne nesreće na njoj je poginulo 55 ljudi, 242 ih je teže ozlijeđeno, a 873 lakše.
\" ..... spada među najprometnije i najopasnije ceste u Hrvatskoj. Tijekom zadnjih 10 godina u čak 2544 prometne nesreće na njoj je poginulo 55 ljudi, .......\" . I zato bi trebala prometna murja biti u STALNOM \"trostrukom\" dežurstvu, međutim ........ kao što se vidi po broju stradalih ..... fućka im se .....