Nakon dvije velike zrakoplovne nesreće u posljednjih pola godine, Malaysia Airlines razmatra mogućnost promjene imena kako bi spasili ugled kompanije.
Reputacija ovog azijskog avioprijevoznika nikad nije bila na nižim granama, nakon što je u ožujku nestao zrakoplov na letu MH370 te obaranja leta MH17 u Ukrajini prije koji tjedan.
Dok mnogi misle kako letenje s Malaysia Airlinesom nije vrijedno rizika, njihov komercijalni direktor Hugh Dunleavy smatra kako će kompanija iz krize izaći još jača.
- Nekoliko je opcija na stolu kako bismo stvorili avioprijevoznika koji će odgovorati zahtjevima nove ere. Naš najveći dioničar, malezijska vlada, već je otpočela proces preuzimanja novog oblika, a taj proces sad će biti ubrzan kao rezultat MH17 - rekao je Dunleavy.
Opcije koje se razmatraju uključuju promjenu imena te rebrandiranje čitave kompanije, objasnio je Dunleavy, dodavši kako su putanju aviona nad Ukrajinom odobrili Međunarodna civilna avijacijska organizacija, ukrajinske vlasti te Eurocontrol.
- To što se dogodilo pokazuje da se više ne možemo oslanjati samo na postojeće institucije industrije. Avioprijevoznik nije taj koji će odlučivati je li neki put siguran ili nije. Treba nam jedna institucija koja bi bila arbitar i koja kaže gdje smijemo letjeti - dodao je Dunleavy, prenosi Mirror.
>>Podaci crne kutije: Zrakoplov je srušio projektil
>>Više mrtvih u padovima aviona nego u ratu u Ukrajini
zašto imam dojam da je to sve nariktano programirano sa malaysia airlines