„Small and Friendly“, naziv je predstavljanja dvadesetak najboljih obiteljskih i malih hotela iz cijele Hrvatske austrijskim novinarima i turističkim agentima održane u ponedjeljak navečer u prepunom hrvatskom restoranu Konoba u Beču.
Bečku promociju malih hotela te razgovore s austrijskim tour operatorima u sklopu poslovnih radionica organizirala je Hrvatska udruga obiteljskih i malih hotela na čelu s predsjednikom Šimom Klarićem zajedno s direktorom predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Beču, Rankom Vlatkovićem. Promociji su, između ostalih, bili nazočni i hrvatski veleposlanik u Austriji Gordan Bakota, konzul Branimir Lončar i savjetnica za gospodarstvo u Veleposlanstvu RH u Austriji Tanja Mrvoš.
- Trend Austrijanaca u stalnoj je uzlaznoj putanji, vole nas i cijene što pokazuje i najnovija relevantna anketa austrijskog Instituta za istraživanje slobodnog vremena i turizma Peter Zellmann čiji rezultat pokazuje da je Hrvatska kao destinacija za odmor 2015., prvi put pretekla Italiju, rekao je Vlatković otvarajući bečku promociju. Predstavio je pozitivni turističke rezultate RH ostvarene prošle godine s osvrtom na Austriju i ostvarenih 1,1 milijun dolazaka ( 4,5 posto više nego preklani) i preko šest milijuna noćenja, čime je u strukturi dolazaka prema emitivnim tržištima zauzela treće mjesto, odmah iza Njemačke i Slovenije.
Dodao je kako je značajan podatak da su više od 60 posto Austrijanaca, stalni gosti u našoj zemlji, kao i podatak Bank Austrije da za protuvrijednost eura u RH Austrijanci dobivaju čak 46 posto viša nego u njihovoj zemlji, što znatno doprinosi turističkoj konkurentnosti Hrvatske.
- Sve to ide u prilog segmentu ponude malih obiteljskih hotela, koji su sve važniji subjekt u hrvatskom turizmu, posebno u programu „Hrvatska 365“ usmjerenom na privlačenje turista tijekom cijele godine, ustvrdio je Vlatković.
- Ovdje smo da austrijskim gostima prenesemo poruku da je većina naših hotela visoke kategorije i da se po vrhunskoj kvaliteti, ponudi i sadržajima ne razlikuju od onih u Austriji, Italiji, Francuskoj i drugim europskim i svjetskim destinacijama, rekao je predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela Klarić, dodavši kako je u Udrugu učlanjeno preko 200 hotela iz svih dijelova zemlje, koji nude oko 15 tisuća postelja.
- U uspostavi suradnje naših hotela sa stranim agencijama pomaže nam novi B2B online sustav koji agencijama omogućava uvid u slobodne kapacitete i online rezervaciju, ne samo soba nego svih paketa koje nude naši hoteli, od obiteljskog turizma i wellnessa preko gourmeta i heritagea (baština) do aktivnog odmora i pustolovnog turizma, istakao je.
Nakon Beča, istu prezentaciju malih hotela uz tradicionalnu Hrvatsku večeru, najavio je i u Münchenu, Pragu i Milanu. Veleposlanik Bakota govorio je o značaju medija za turističku promociju Hrvatske u zemlji i inozemstvu te ulasku RH u Schengensku zonu kao hrvatskom prioritetu, izvijestivši skup da će Hrvatska 1. srpnja 2015. podnijeti zahtjev za članstvo.
Ponudu Hrvatske udruge malih obiteljskih hotela nazočnom skupu predstavio je Davor Slamić iz hotela Borovnik u Tisnom napomenuvši kako je riječ o „autentičnom hrvatskom proizvodu, prepoznatljivoj kvaliteti i nizu jedinstvenih događaja namijenjenih hotelskim gostima“. Nakon predstavljanja novinarima uslijedila je tradicionalna „Hrvatska večera“ u sklopu koje su mali hotelijeri poslužili i promovirali hrvatske kulinarske specijalitete i vina.
>> Lorencin: Austrija je za hrvatski nautički turizam izuzetno važna