SPORTAŠI AMBASADORI

Maroko, Hrvatima omiljeno odredište, zbog nogometa je još traženiji

storyeditor/2022-12-16/PXL_XIH_260620_29349653.jpg
Foto: Xinhua/Pixsell
1/3
17.12.2022.
u 13:45

Osim uspjeha Hrvatske, Maroko je najveće iznenađenje Svjetskog prvenstva, a to je uvijek odlična promocija zemlje

Turizam spaja ljude, ali to svakako, unatoč navijačkim animozitetima i razmiricama, čini i sport. Svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru približilo je zemlju domaćina mnogima u svijetu, a probudila se želja za posjet i drugim zemljama čiji su sportaši proteklih tjedana tamo pokazivali svoje nogometno umijeće. Uspjesi hrvatske reprezentacije zasigurno će, kao i mnogo puta dosad, u fokus modernih nomada izbaciti našu zemlju. No dobri rezultati nogometne reprezentacije Kraljevine Maroko ostvareni u Kataru, a pogotovo kad se pokazalo da će se za treće mjesto vatreni boriti upravo s Marokancima, dodatno su zaintrigirali hrvatske građane da bolje upoznaju tu 36-milijunsku zemlju.

Istina, za posjet Maroku posljednjih godina ne manjka zanimanja pa u Palma Travelu kažu da su i zadnju grupu od dvadesetak putnika, za sedmodnevnu turu za Novu godinu, rasprodali još prije koji tjedan.

– Da, Maroko je dosta aktualna destinacija posljednjih godina, zadnju grupu imali smo u listopadu, a sedmodnevna, tijekom koje se prijeđe više od tisuću kilometara, stoji oko 8000 kuna. Za Novu godinu je, naravno, cijena nešto viša – kaže Ana Magdić iz Palma Travela.

U pojedinim agencijama pak povećan broj upita bilježe u posljednje vrijeme i trenutačno ne vide drugi razlog osim nogometa. To potvrđuju i u agenciji Integral Zagreb, koja organizira i izravan čarter-let za Marrakech potkraj veljače iduće godine. Radi se o trodnevnom putovanju čija je cijena trenutačno od 4900 kuna pa naviše. Buking je, kažu u Integralu, odlično počeo.

– Velika sportska događanja, a pogotovo ovakvo poput Svjetskog prvenstva u nogometu, uvijek su odlična turistička promocija destinacije. Osim Hrvatske i našeg velikog uspjeha, Maroko je najveće iznenađenje ovog prvenstva i kao takav izazvao je dosta pozornosti. Ne sumnjamo da je to i na našem tržištu rezultiralo povećanom potražnjom za putovanjima u tu zemlju tijekom posljednja dva tjedna – potvrđuje Mislav Veselica iz agencije Integral Zagreb, koji podvlači kako sportski uspjesi doprinose brendingu zemlje i da su sportaši veliki ambasadori svojih država.

Na zanimanje za putovanja u ovu afričku zemlju, vjeruju naši turistički radnici, ishod današnje utakmice Maroko – Hrvatska neće utjecati. 

VIDEO: Vatreni trenirali s Mandžukićem uoči utakmice s Marokom

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije