Agencija McCann Erickson dobitnik je prve nagrade Mixx u kategoriji "Best in Show"na prvom nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX. McCann Erickson napravila je, naime, najbolju digitalnu kampanju protekle godine za Toshibu, a apsolutni su pobjednici u digitalnom oglašavanju budući da su nagrade osvojili u još tri kategorije.
Drugi pobjednik digitalnih kampanja je agencija Proximity koja je osvojila nagrade u dvije kategorije.
Digitalni oglasi
McCann Erickson apsolutni pobjednik na festivalu IdejaX
Drugi pobjednik digitalnih kampanja je agencija Proximity koja je osvojila nagrade u dvije kategorije
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.