Potaknuti mišlju kako briga za vlastito zdravlje, ali i podrška svim oboljelima od teških bolesti ne počinje niti završava u listopadu, već je potrebna svih 365 dana u godini, Medveščak i Podravka odlučili su podržati rad Udruge 'SVE ZA NJU'. Naime, kako bi ukazali na nužnost brige za vlastito zdravlje, ali i podržali sve one koji zbog bolesti vode najveću životnu borbu, Medveščak i Podravka organizirali su da momčad Medveščaka odigra utakmicu KHL prvenstva u nedjelju 02. 11. u novim dresovima koji su ekskluzivno za ovu prigodu boju promijenili iz klupski plave u ružičastu.
"Drago nam je da je Medveščak prepoznao naš prijedlog te osigurao igranje ove utakmice u posebnim dresovima. Ovime su Medvjedi dali podršku našoj suradnji s udrugom 'SVE ZA NJU' Ova humanitarna akcija započela je donatorskom večerom, a nastavlja se velikim koncertom benda Frajli u Lisinskom i prodajom CD-a. Osobito nas veseli činjenica i radujemo se podršci navijača Medveščaka koji su uvijek do sada pokazali veliko srce kakvo ima i naša kompanija. Ovo je početak kampanje koju pripremamo s Udrugom, a koja će se zasnivati na ideji samopomoći i edukacije oboljelih kroz radionice kuhanja" - najavila je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Medveščakova 'ružičasta utakmica' (Medveščak – Amur), tijekom koje su Medvjedi nosili ružičaste dresove, igrala se u nedjelju u Ledenoj dvorani Doma sportova u 17:30 sati. No, dresovi igrača ekskluzivno su predstavljeni u četvrtak na druženju navijača i igrača u ORANGE Bistro i Wine Baru u Zagrebu. Tijekom prezentacije dresova igrači Medveščaka okušali su se i kao prodavači kestena, muffina i toplog čaja, a sav prikupljeni prihod od prodaje doniran je udruzi 'SVE ZA NJU'. Istu večer u Ilici 40 u izlogu galerije Likum, Medveščak i Podravka predstavili su poseban pop-up izlog u kojem su postavljene lutke igrača upravo u ružičastim dresovima.
Nakon utakmice, 'Sve za nju' originalni ružičasti dresovi igrača bit će ponuđeni na humanitarnu licitaciju. Licitacija je počela u nedjelju s prvim minutama utakmice, već od 17:30 sati, a licitirati se može putem interneta na www.AUKCIJE.hr, na brojeve telefona 01 65 20 739 i 01 65 866 13 ili e-mailom na info@aukcije.hr. Licitacija će trajati 10 dana, a vlasnikom dresa postat će onaj tko ponudi najvišu donaciju za ovo dobro djelo.
"Primarni cilj ove kampanje koju radimo s našim partnerom nije prikupljanje donacija, već isticanje važnosti i brige za vlastito zdravlje, ali i važnosti potpore svim oboljelima. Zadovoljan sam da naši partneri, kao što je Podravka, imaju veliko srce i zajedno s našim navijačima čine dobru i veliku stvar." - izjavio je direktor marketinga i sponzorstava KHL Medveščak Zagreb, Mislav Madirazza te dodao - ''Posebno smo ponosni na činjenicu da ovakav događaj organiziramo prvi u Hrvatskoj i još jednom ističemo kako je upravo dužnost sportaša i sportskih kolektiva da svojim primjerima i djelovanjima utječu na pozitivne promjene u društvu. Ovogodišnja kampanja logičan je nastavak svih projekata koje smo na ovu i slične teme s ciljem brige o zdravlju provodili i prethodnih godina".
Udruga žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja 'SVE za NJU' osnovana je 2008. godine kao dobrovoljna, humanitarna organizacija s ciljem pružanja informacijske, psihološke i logističke pomoći ženama oboljelima od raka dojke, kao i njihovim obiteljima. Udruga je vrlo aktivna u organizaciji edukativnih tribina u većim hrvatskim gradovima, o važnosti prevencije i ranog otkrivanja raka dojke i raka vrata maternice, kao dva najučestalija raka kod žena.
U proljeće 2010. svečano je otvoren dugoočekivani Centar u kojemu sve žene oboljele od (bilo koje vrste) raka i njihove obitelji mogu potražiti prijeko potrebnu psihološku pomoć.