29.02.2020. u 08:25

U 2017. svaki treći gost došao nam je zbog gastroponude. Rezultati istraživanja za 2019. se čekaju, ali njihov broj je zasigurno još rastao

Dulje od stoljeća francuska kompanija Michelin, koja proizvodi gume za vozila, izdaje i vodiče za restorane. Od 2017. u toj je “gastrobibliji” napokon i Hrvatska. U najviše društvo, koje Michelin rangira zvjezdicama; jednom, dvjema ili maksimalno trima, prvi je te godine ušao rovinjski restoran Monte.

Prvoj Michelinovoj zvjezdici na hrvatskom gastronebu dogodine su se pridružile još dvije, šibenskog Pelegrinija i dubrovačkog restorana 360°, a lani i zagrebačkog Noela, te lovranskog restorana Draga di Lovrana. Od jučer, pak, hrvatski turizam može se pohvaliti s ukupno sedam restorana s po jednom Michelinovom zvjezdicom: dobili su je i restoran Boškinac istoimenog hotela iz Novalje i LD Terrace korčulanskog hotela Dimitri Lešić palace.

Dobra je vijest da su svi restorani koji imaju zvjezdicu iz prethodnih godina kvalitetom prošli provjeru Michelinovih inspektora, opravdali povjerenje i svoju zvjezdicu ponosno nose i dalje. Navodno je, čak, za dlaku Hrvatskoj izmakla i osma zvjezdica, konkretno Esplanadinom restoranu Zinfandel’s, koji vodi chefica Ana Grgić, pa se već spekulira kako je to glavni je kandidat za Michelinovu zvjezdicu dogodine.

Kako god, hrvatska gastronomija i hrvatski turizam u cjelini ovime su dobili veliki plus. Profitirat će i sami restorani, kojima posao nakon dobivanja Michelinove zvjezdice dodatno procvate, ali vlasnici svih sedam restorana sa zvjezdicom daju praktički nemjerljiv doprinos imidžu Hrvatske i hrvatskog turizma. Broj turista koji putuju motivirani gastronomskim doživljajima u svijetu ubrzano raste, a taj trend nije zaobišao Hrvatsku čak i prije nego nam je stigao Michelin.

Prema istraživanjima Instituta za turizam iz prethodnih godina (gotovo je i istraživanje za 2019., ali rezultati još nisu objavljeni) vidljivo je da ih sve više i u Hrvatskoj očekuje dobru eno-gastroponudu. U 2017. je tako čak 29 posto naših gostiju Hrvatsku posjetilo motivirano ovdašnjom gastronomskom ponudom. Tri godine prije s tim je motivom došlo 22 posto turista. Iako tek čekamo rezultate za 2019., nema sumnje da se dogodio novi skok. Mnogima su putokaz zasigurno bile upravo Michelinove zvjezdice.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije