13.02.2015. u 14:00

Kaže ministar da druge zemlje ne rabe riječ "život" u sloganima. Ma nemoj. Evo, da ne idemo daleko – Austrija (Dođi i oživi) i Srbija (Život u ritmu srca). Oni to, za razliku od nas rade s duhom

Hrvatska – puna života, novi je turistički slogan koji se nije dopao nikome, oko čega su se složile sve nacionalne TV. Pardon, dopao se ministru turizma, Darku Lorencinu i njegovoj desnoj ruci, šefu HTC-a, Ratomiru Ivičiću. Mislio sam da su ovi Istrijani, poput većine, puni duha, no pokazalo se da su ova dvojica, ili bez duha – poput slogana kojeg su odobrili, ili su ga odabrali iz nekih drugih, pragmatičnijih razloga.

Slogan je prazan, pogotovu u usporedbi s dva prethodna, "Hrvatska, mala zemlja za veliki odmor" i "Mediteran kakav je nekada bio". Sve su TV pokazale presicu naših turističkih magova, gdje prtljaju nešto o tome kako je "život, ovdje središnja riječ, koju druge zemlje u sloganima ne koriste". Već letimičan pogled na turističke slogane drugih zemalja pronalazi, naprotiv desetak takvih primjera u svijetu. No, ne treba ići daleko u svijet – čudno da se Lorencin nije sjetio barem dva takva slogana sa "životom", iz neposredne nam okolice - prvi iz Austrije (Dođi i oživi) i Srbije (Život u ritmu srca).

Ova nas je nesreća, koju su smislili stranci, očito bez osjećaja za RH, stajala, za početak 2,5 mil kuna. E, gdje je ona 1997., kad je prva nagrada za slogan (Hrvatska, raj na zemlji) iznosila 12 tisuća kuna. Nije nikad prihvaćen, ne zato što je kliše i loš, nego se otkrilo da ga je "osmislila" žena ministra turizma Nike Bulića. Koji je zbog te svotice kuna koja je zapala suprugu morao potom dati i ostavku. Ima li šanse da je autor novog slogana nekako rodbinski vezan uz Lorencina, ili Ivičića? Jedino bi nam to sada spasilo imidž zemlje.

PLUS

RTL Danas, lijepo su primijetili - navodeći redom što je sve Angela Merkel uspjela napraviti u 4 dana, putujući s kontinenta na kontinent – zašto je kancelarka tako utjecajna. Kakva je to energija!

MINUS

HTV 4, prijenos iz Sabora, a bilo je vatreno, nema smisla "rezom" prekidati usred misli, točno u sekundu, na svaki puni sat radi emitiranja vijesti. Nek' govornik dovrši, pa onda emitirajte vijesti.

>>Reakcije čitatelja na novi turistički slogan: Croatia, full of jad...

>>Novi turistički slogan bez riječi Mediteran?

Komentara 20

B2
bordon 2
15:17 13.02.2015.

Stvarno nisam ništa napisao u svom komentaru što bi zavrijedilo da ga se obriše. A ako nekome smeta istina to je onda nešto drugo. Jel vlada ''Super''!? ''Jest''! Jesu svi ministri u njoj ''Super''? ''Jesu''! Jel i Darko Lorencin ''super''? Naravno - jer u takvoj ''super'' Vladi su ''svi super''! I sve što rade je ''super''! Pa i ovaj novi turistički slogan Hrvatske; 'Croatia Full of Life' - je ''super''! I večernji je ''super''! Sve - za pet!

OS
osica
17:06 13.02.2015.

možda bi bolji slogan bio " ništa vas ne smije iznenaditi", naspram onog negdašnjeg "ništa nas ne smije iznenaditi"

MO
morpheus11
23:43 13.02.2015.

Kako se odmah setite da ne postoje Istrijani. E pa ne postoje ni Srbijanci.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije