Pod sloganom "Moj kraj, moja uspomena, moja budućnost“ multimedijalnog projekta Moja.hr kroz koji će Večernji list u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta, Hrvatskom turističkom zajednicom te partnerom projekta Hrvatskom radiotelevizijom predstaviti Hrvatsku i njezine županije, u svibnju započinju objave reportaža u Večernjaku i na HTV-u.
Ovim projektom u kojem ćemo predstaviti svih 20 županija te Grad Zagreb želimo promovirati svaki kutak Lijepe naše. Kroz projekt želimo potaknuti ljude da nam ispričaju zašto vole kraj u kojem žive te da nam na originalan i kreativan način pokažu – evo zašto je moje mjesto moje. Od toga, uostalom, dolazi i naziv projekta Moja.hr. Po objavi svih reportaža, izabrat ćemo pobjednika – županiju koja je najbolje uspjela predstaviti sve svoje ljepote.
Naime, u sklopu projekta Moja.hr 20 županija i Grad Zagreb odabrat će predstavnike koji će kreirati video u trajanju od jedne minute. Priče se mogu temeljiti na osobama, prirodi ,društvenim pojavama, običajima, svakodnevnim događanjima. Bit će to autorske priče, životne i duhovite jer je ideja potaknuti ljude da se ne natječu brojevima i statističkim podacima, već ljepotom, kreativnošću i emocijom. Upravo je takva promocija Hrvatske, njezinih mogućnosti i njezine turističke ponude svrha ovoga projekta u kojem minuta promocije traje godinu dana. Stoga želimo potaknuti županije da u pripremu uključe one koji najbolje poznaju svoj kraj te da prvenstveno pruže priliku mladim ljudima, da se na ovaj način njihov rad prepozna i na nacionalnoj razini.
A od svibnja do lipnja 2021. u Večernjem listu i emisiji Hrvatske televizije "Dobro jutro Hrvatska" predstavit će se po jedna županija i Grad Zagreb. Sve će reportaže biti objedinjene na središnjem mjestu projekta – micrositeu Moja.hr dok će pobjednici biti proglašeni na svečanoj završnici, uz prijenos na Hrvatskoj radioteleviziji. Županija koja bude pobijedila bit će domaćin završne svečanosti 2022. godine.