Protiv Alena Gospočića, direktora Zagrebačkih cesta i Hasana Džonbića, rukovoditelja operative, nakon prošlogodišnje kaznene prijave, ali i istrage zbog krađe i prodaje otpadnog željeza s drobilice na Jakuševcu, ovih je dana podnesena još jedna kaznena prijava zbog oštećivanja tvrtke za 1,5 milijuna kuna. U tom su iznosu, naime, sklopili ugovor s Montmontažom-plinovodovod, čiji dokument i posjedujemo, iako je bilo poznato da je ta tvrtka u blokadi od kolovoza prošle godine. Usto, Hasan Džonbić suvlasnik je Montmontaže-plinovodovod, čime je dodatno riječ i o sukobu interesa. Gospočić nam na upit o neplaćanju i sukobu interesa odgovorio da nema što reći, ali i da neće opovrgnuti.
– Mi dajemo samo suglasnost Plinari da za nju netko obavi posao – rekao je Gospočić.
Propala kompenzacija
No nije li slučajnost da će baš Džonbić u vlasničkoj strukturi Montmontaže za koju su dali suglasnost da bude izvođač radova, rekao je da to nije istina.
– Znao bih da mi je zaposlenik negdje u vlasničkoj strukturi. To je nemoguće – odgovorio nam je Gospočić. No uvidom u sudski registar vidi se da Džonbić ima udjel od 11,58 posto u Montomontaži-plinovodovod. Kako nam tvrde naši izvori, Gospočić kada je vidio da se neće moći naplatiti, tražio je od Džonbića i Zdenka Lalića, direktora Montomontaže-plinovodovod da se radovi kompenziraju sa strojevima te tvrtke, no to je bilo neizvedivo jer je spomenuti dvojac sve strojeve i vozila prebacio na tvrtku Braco Kop, koja je pak bila kooperant Montmontaži-plinovodovod, ali i koju su također svojevremeno angažirali Gospočić i Džonbić za remont drobilice građevinskog otpada na Jakuševcu. Predsjednik Nadzornog odbora Montmontaže-plinovodovod je Vlado Žibrat, inače poznat ovih dana iz afere Mama Mia, jer je preko Montmontaže, na čijem je čelu izvlačen novac za malverzacije u Karlovačkoj banci, a preko Zagrebačkih cesta pomogao je i svojim bližnjima.
Zaposlio i rodbinu
Alen Gospočić, Hasan Džonbić i Čedomir Bartulić, koji je inače Gospočićev kum, u dogovoru su s Darkom Žibratom bez ikakvog natječaja slali strojeve i vozila na popravke u servis Žibrat.
Popravci su se obavljali od sredine 2011. do početka ove godine. Krajem prošle godine Gospočić se je po medijima hvalio kako se malverzacije ne događaju te da od radnika traži rad i odgovornost, čega je prije nedostajalo. No radnici navodno od njega dobivaju neprestane uvrede, podcjenjuje ih, o čemu su i javno istupali. Gospočić je bivši djelatnik HV-a i bio je predavač na vojnom učilištu. Od njegova dolaska zaposlile su se nove 64 osobe, među kojima, tvrde nam naši izvori, velikim dijelom njegova rodbina. U jesen prošle godine podnesena je kaznena prijava protiv Gospočića i Džonbića, a istraga je u tijeku, zbog posla sa željezom. Naime, Zagrebačke ceste su imale ugovor za zbrinjavanje željeznog otpada s tvrtkom CIOS, no Gospočić i Džonbić te rukovoditelj Mehanizacije Čedomir Bartulić i rukovoditelj RGO Jakuševac Ivan Špehar organizirali su prodaju otpadnog željeza iz Jakuševca na svoj račun. Sa svim malverzacijama bio je upoznat i Ivo Čović, čelnik Zagrebačkog holdinga, u sklopu kojeg rade Zagrebačke ceste, no nije poduzimao ništa.