Iz splitskog škvera na dokovanje u Trst otplovila je Novogradnja 468 ugovorena za francusku brodarsku tvrtku CMN. Riječ je o ro-paxu, brodu namijenjenom za prijevoz putnika, teretnih i osobnih vozila te vozila s opasnim teretom na relaciji Marseille – Bastia na Korzici.
Ro-pax koji će nositi ime "Piana" bit će na suhom doku u tršćanskom brodogradilištu Fincantieri petnaestak dana. Ro-pax je sofisticiran i tehnički zahtjevan brod za gradnju i predstavlja novost u poslovanju Brodosplita.
Prvi je to ro-pax koji se gradi po novoustanovljenim propisima SOLAS 2009. IMO i u skladu sa Stockholmskim sporazumom, čime su osigurani najviši standardi stabiliteta, sigurnosti života na moru i zaštite okoliša te po propisima Bureau Veritasa 2008. s najvišim stupnjem komfor klase po pitanju buke i vibracija. Ugovorena cijena (150 milijuna eura, tj. milijardu i 100 milijuna kuna) čini ga najskupljim brodom građenim u nekom hrvatskom brodogradilištu.
"Piana" je duga 180 metara, široka 30,5 metara, nosivosti 11.300 tona. Ima 12 paluba, među kojima je i helikopterska platforma. Moći će prevesti 750 putnika smještenih u 200 kabina,te 200 osobnih vozila i 230 šlepera, a opsluživat će ga 56 članova posade. Brod pokreću četiri motora koja će mu omogućit brzinu od 24 čvora.
Gradi se pod francuskom zastavom, što zahtijeva i primjenu francuskih nacionalnih propisa - najstrožih u Europi, a gradnju uz suradnju s brodovlasnikom i brodogradilištem Brodosplit nadzire klasifikacijsko društvo Bureau Veritas. Naručitelju će se isporučit u kolovozu.
Na dokovanje u Trst otplovio najskuplji brod građen u Hrvatskoj
Ugovorena cijena broda "Piana", koji se gradi za francusku brodarsku tvrtku CMN, iznosi 150 milijuna eura
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.