Sramotno

Na Facebooku grupa “Tučemo Mateja i išaramo ga sprejem”

Matej
14.07.2010.
u 14:46

Ne uzrujavam se, ne mogu mi ništa, kaže 16-godišnji Osječanin M. Lulić, a T-HT je sve poruke mržnje i nasilja već prijavio policiji.

“Tučemo Mateja i išaramo ga sprejem. Bit će super, dođi i ti!” - naziv je to sramotne grupe na Facebooku koja poziva na linč 16-godišnjeg Osječanina Mateja Lulića, grafitera iz reklamne kampanje T-Mobilea. Matej je glavni organizator Grafiti jama koji će biti 17. srpnja u Zadru. Članovi grupe na Facebooku, pak, pozivaju na svoj “događaj” - premlaćivanje Mateja u Zagrebu. Grupa je u manje od tjedan dana nakupila gotovo 24.000 članova!

Iako pojedini članovi nebulozne grupe ističu kako je riječ samo o šali, među tisućama ostavljenih poruka nalaze se i bezobzirne opaske na Matejev izgled, psovke i otvorene prijetnje. “Ni policija mu neće pomoći”, “Nas 20.000 na njega jednoga, napravit ćemo mi džem od njega”, “Bit će krvi, dođi i ti”, “Treba mu slomiti kičmu na skejt rampi” - samo su neki od komentara.

– Vidio sam grupu, ne uzrujavam se, ne mogu mi ništa – kazao je Matej Lulić. Zbog reklame je, priznaje, već imao jedan fizički sukob. – Napao me jedan moj vršnjak, meni potpuno nepoznat. Počeo me vrijeđati i tu smo se sukobili – priča Matej. Matej ne isključuje mogućnost da će svojevrsnih sukoba biti i u Zadru, no to mu, kaže, ne predstavlja neki problem.

Sve poruke u kojima se potiču nasilje i mržnja, kažu u T-HT-u, prijavljene su Facebooku i Ministarstvu unutarnjih poslova. U Zadru će biti, ističu, angažirano i osiguranje.

– Sama kampanja izazvala je vrlo veliki interes ciljane skupine i same grafiti-zajednice. Usmjerena je prema mladim korisnicima koji su ujedno aktivni korisnici Facebooka pa nismo iznenađeni formiranjem ovakvih grupa – priopćili su iz T-Hrvatskog Telekoma. Matej je posljednjih tjedana, dodaju, snimao reklame po cijeloj Hrvatskoj te je dobivao pri tome samo potporu prolaznika, nije primijećena ni najmanja doza agresivnih primjedbi.

Ključne riječi

Komentara 8

PR
prnjavor5
16:00 14.07.2010.

Reklama nije iritantna, iritantno je društvo u kojem živimo a o tome nitko ne razmišlja

DU
Deleted user
15:26 14.07.2010.

Ta reklama je toliko iritantna i debilna da uopće nije čudno da ljudi reagiraju na takav način.seru s tom reklamom svakih 5 minuta i stavili su mulca kako olfa organizira sve a ne bi mu dao ovce čuvat( vjerovatno je sin nekog direktora pa da malo operu lovu kroz reklame).ma nije mali kriv ali kad mi taj kovrčavi iritantni mulac prekinje utakmicu ili film ili...odmah bi ga katapultirao u Zadar, Osijek ili gdje već šara s tim sprejevima , neka šara starom po garaži zaboli me za njegove sprejeve i dal će bit super...-) peace men

PR
prnjavor5
16:11 14.07.2010.

I trebali su biti mudriji, zašto u svakom gradu nisu stavili nekog drugog grafitera iz tog grada? Sigurno do tog ne bi došlo

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije