Gotovo da nema roditelja koji sa svojom djecom na YouTubeu nije barem jednom pogledao video u kojem se predstavljaju njihove omiljene igračke. Najnovije verzije Angry birdsa, Nindža kornjača i sličnih likova redovito se pojavljuju na ovom internetskom servisu, a o njihovim novim “mogućnostima” često govore sama djeca koja ih testiraju i ocjenjuju. Jedno je od njih i osmogodišnji Evan koji stoji iza kanala pod imenom EvanTubeHD na kojem se mogu vidjeti njegove recenzije najnovijih igračaka.
No, za razliku od druge djece koja uglavnom gledaju Evanove ocjene igračaka, ovaj dječak od toga zarađuje nevjerojatnih 1,3 milijuna dolara godišnje. A sve je počelo kao zabava kada je prije nekoliko godina Evan s ocem Jaredom odlučio snimiti otvaranje nove igračke koju su kupili u trgovini. Evan je igračku i komentirao, a snimku su objavili na YouTubeu. Poslije su to ponovili, a klipovi su postali izuzetno gledani pa su proizvođači igračaka odlučili to iskoristiti za reklamu i oglašavanje. Igra je prerasla u pravi posao, a Evan, osim što uživa, odlično i zarađuje.
>>YouTube isplaćuje tisuće dolara vlasnicima najpopularnijih videa
naravno, roditelji i snimatelji skaču na svaki dječji mig; Evan troši zarađeni novac časteći sladoledom sve svoje vršnjake... a pozadina opet... toljage, pljuce... Dragi Evane... nisi pametniji od onog majmuna s početka Odiseje... na žalost, i oni koji na ovakavav način prikazuju dječju 'inteligenciju' nisu se makli dalje od Krapinskog pračovjeka.