Za cipelice za djevojčice iz dječjeg programa Froddo, koji za domaće i svjetsko tržište ostvaruje ivanečka Tvornica obuće Ivančica, na poznatom Sajmu obuće i kožne galanterije BTS-u u poljskom gradu Poznanu dodijeljena je zlatna medalja za dizajn i funkcionalnost.
Ta će nagrada uveliko pomoći najvećem hrvatskom izvozniku obuće da svojim proizvodima uđe na golemo poljsko tržište.
– Na BTS-u svoje je proizvode osim Ivančice predstavilo nekoliko velikih hrvatskih proizvođača obuće, Bambi, Galko i Mr. Joseph. Svi mi u poljskom tržištu vidimo velik potencijal za plasman svojih proizvoda. Budući da je cipela Ivančice osvojila zlatnu medalju, vjerujemo da će nam to biti ulaznica na to veliko tržište, u zemlji se više od 38 milijuna stanovnika – izjavila je Irena Delmonego, zaposlena u marketinškom odjelu.
Da uspjeh nije slučajan, pokazuje i podatak da se ivanečke dječje cipele prodaju u svim zemljama u našoj regiji, ali i u Australiji, Rusiji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Nizozemskoj, Kazahstanu, Ukrajini, Engleskoj i Grčkoj. Kako opstanak na takvim tržištima ovisi isključivo o kvaliteti i konkurentnoj cijeni, ivanečki obućari prisiljeni su neprestano ulagati u unapređivanje proizvodnje i dizajn obuće, pa su, među ostalim, nedavno uveli sustav upravljanja kvalitetom prema zahtjevima ISSO 9001:2008.
Da je tržište prepoznalo njihova ulaganja, potvrđuje i to što je Ivančica drugu godinu uzastopno nagrađena Zlatnim ključem kao najbolji hrvatski izvoznik u Austriju 2009. godine. Usto, njezin program dječje obuće i ove je godine dobio status superbrenda, a taj se status dodjeljuje samo najuglednijim robnim markama, koje su po mnogim karakteristikama ispred konkurencije.
– Hrvatsko tržište premalo je za naše strateške planove i zbog toga neprestano jačamo izvoz. Već sada u izvoznim poslovima Ivančica ostvaruje 65 posto ukupnih prihoda, a naša obuća prodaje se u više od 300 prodavaonica u svijetu. Širimo i mrežu na domaćem tržištu, gdje sada imamo devet vlastitih prodavaonica, a do 2015. godine planiramo ih imati 25 – dodala je Eda Rain, zaposlena u sektoru za istraživanje tvornice Ivančice.
Za svjetski uspjeh Frodda zaslužna je suradnja s poznatim talijanskom modnim dizajnerom, što nije čudno jer su Talijani gurui svjetske modne industrije. – Nadamo se i uspjehu na sajmu obuće u Milanu, ovog vikenda – otkriva Irena Delmonego i ističe da su u tvornici već počeli s proizvodnjom kolekcije za iduću godinu, za sezonu jesen i zima 2011. Tvornica Ivančica svoju prodajnu mrežu posve je osuvremenila, pa u tvornici ne kriju zadovoljstvo odličnom prodajom svojih proizvoda preko web shopa. Na mjesec ostvare promet 150.000 kuna, odnosno 4000 do 5000 kuna na dan.